här snackar VI motard

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
I tidningen och den jätte-PDF jag har var skärpan supertoppen :tummenupp

Och var är den PDF'en? Du brukar ju inte vara blyg för att skryta om när du blir publicerad/uppmärksammad... :7peta :D :pannkyss

PS. Nu har vi det ju dessutom svart på vitt, det är inte du som är snabb... Det är motorcykeln..... :tungan :D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Och var är den PDF'en? Du brukar ju inte vara blyg för att skryta om när du blir publicerad/uppmärksammad... :7peta :D :pannkyss

PS. Nu har vi det ju dessutom svart på vitt, det är inte du som är snabb... Det är motorcykeln..... :tungan :D

Berätta gärna hur man lägger upp en PDF så gör jag det. Bums! :D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
nää förmodligen inte dom är på stan och köper kompressor:D :D

Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment :)
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke :huvet
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment :)
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke :huvet

:tummenupp bra att du har köpt mutterknack för då kan jag låna den när jag behöver


pssst vad kostade den
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment :)
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke :huvet

Trodde allt det där ingick i Husas reservdelskitt ihop med silvertejp å buntband???
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Trodde allt det där ingick i Husas reservdelskitt ihop med silvertejp å buntband???

Normalt gör det det, tillsammans med ett 50cm spett, men jag har ju tyvärr inte råd att köpa nya grejer nuförtiden :huvet
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Idag var vi och körde på Örebro. Ola A och jag påhejade av Peppe och Blom som tyckte det var kallt.

Asfalten var riktigt torr och det gick ganska så bra faktiskt även om man var lite stel till en början :)
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top