här snackar VI motard

I tidningen och den jätte-PDF jag har var skärpan supertoppen :tummenupp

Och var är den PDF'en? Du brukar ju inte vara blyg för att skryta om när du blir publicerad/uppmärksammad... :7peta :D :pannkyss

PS. Nu har vi det ju dessutom svart på vitt, det är inte du som är snabb... Det är motorcykeln..... :tungan :D

Och var är den PDF'en? Du brukar ju inte vara blyg för att skryta om när du blir publicerad/uppmärksammad... :7peta :D :pannkyss

PS. Nu har vi det ju dessutom svart på vitt, det är inte du som är snabb... Det är motorcykeln..... :tungan :D

Berätta gärna hur man lägger upp en PDF så gör jag det. Bums! :D

nää förmodligen inte dom är på stan och köper kompressor:D :D

Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment :)
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke :huvet

Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment :)
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke :huvet

:tummenupp bra att du har köpt mutterknack för då kan jag låna den när jag behöver

pssst vad kostade den

Trodde allt det där ingick i Husas reservdelskitt ihop med silvertejp å buntband???

Trodde allt det där ingick i Husas reservdelskitt ihop med silvertejp å buntband???

Normalt gör det det, tillsammans med ett 50cm spett, men jag har ju tyvärr inte råd att köpa nya grejer nuförtiden :huvet

Idag var vi och körde på Örebro. Ola A och jag påhejade av Peppe och Blom som tyckte det var kallt.

Asfalten var riktigt torr och det gick ganska så bra faktiskt även om man var lite stel till en början :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman