här snackar VI motard

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu

Ouch! Skit oxå. Riktigt trist att höra. :(
Du får hälsa till honom.
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
du tror inte att någon annan går före i såfall??

De där hjulen är för fula för att sättas på din cykel.:fakta
Du ska ha Bling-edition med extra specialeloxering och färgmatchade ekrar. :mattias

Tror Marcus av alla människor har koll på var man hittar sånt. :D
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Jo den var fin, :tummenupp men jag får nog hålla mig till min ett tag till. Kassan är skral och frugan är håååård :gnissla


Du får förklara för frugan att stora leksaker gör dig gladare. Som i slutändan kommer henne till gagn. Ni kan köpa varsin hoj.

Jag har ett par hojjar som ska avyttras till ett synnerligen skäligt pris.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
så hemma från sjukan, dom har opererat danne i 2 timmar och satt in plattor och skruvat ihop frakturerna i vänster ben, han hade ont men va vid gott mod. på söndag ska han flytta ill sthlm och vill gärna ha hjälp en stund på förmiddagen med att lasta lastbilen som sen ska gå till sthlm, i sthlm finns det folk som hjälper till så det är bara i örebro det behövs hjälp runt 11 tiden
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
ja det var tråkigt att det gick så där :(.. var tanken att han skulle sälja nu när han ska till sthlm? vet att du snackade om det för ett tag sen
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg

Jag titta jag titta :tungan

Vad har han gjort nu med urhojen from hell? Kan inte tänka mig att nått är trasigt på den pärlan.
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Känner att det saknas ork i motorn, särskilt på Täby...
:rolleyes:

Nej, det är packboxen till vattenpumpen som ska bytas. Inget allvarligt m.a.o :)
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Känner att det saknas ork i motorn, särskilt på Täby...
:rolleyes:

Nej, det är packboxen till vattenpumpen som ska bytas. Inget allvarligt m.a.o :)

den bytte jag nog tre gånger på min första ktm. exakt likadant som på husaberg såg jag :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Artikel i onsdagens allehanda från rejset i linköping :tummenupp

NA_fr_n_Link_ping_2007.jpg
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Artikel i onsdagens allehanda från rejset i linköping :tummenupp

Dom har visst plankat din text, för det står ju NA som författare och det är ju inte helt sant...

Bra initiativ att kontakta na, jag tror det är det som folk gör fel när de gnäller att sporten inte syns och att media inte bryr sig. Om ingen kontaktar tidningar och/eller tv vet de heller inte vad de ska rapportera om, i alla fall inte när det gäller lite smalare sporter. Ett "inför sm i Örebro" reportage och sedan lite rapportering från banan under sm-helgen är nog inte helt fel.
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Dom har visst plankat din text, för det står ju NA som författare och det är ju inte helt sant...

Bra initiativ att kontakta na, jag tror det är det som folk gör fel när de gnäller att sporten inte syns och att media inte bryr sig. Om ingen kontaktar tidningar och/eller tv vet de heller inte vad de ska rapportera om, i alla fall inte när det gäller lite smalare sporter. Ett "inför sm i Örebro" reportage och sedan lite rapportering från banan under sm-helgen är nog inte helt fel.

Tjae plankat och plankat. Jag mailade Brändh exakt min text och sa att den borde gå att publicera som den är men att han var fri att ändra det han tyckte. Nu är ju typ 99% min text men viktigast är ATT det kom med :)
 
Nyheter
Sherco nya enduroprogram för 2025

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top