ja det verkar så, vi får väl se när han blir frisk
Hälsa att jag gärna köper crosshjulen, jag kan ta dem direkt om han vill sälja dem till rätt pris

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja det verkar så, vi får väl se när han blir frisk
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Hälsa att jag gärna köper crosshjulen, jag kan ta dem direkt om han vill sälja dem till rätt pris![]()
du tror inte att någon annan går före i såfall??
Köp min!! Inte lika exotisk som en Quarna men ändå ingen dussinfågel på motard banorna![]()
Jo den var fin,men jag får nog hålla mig till min ett tag till. Kassan är skral och frugan är håååård
![]()
ja det var tråkigt att det gick så där.. var tanken att han skulle sälja nu när han ska till sthlm? vet att du snackade om det för ett tag sen
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Jag titta jag titta![]()
Vad har han gjort nu med urhojen from hell? Kan inte tänka mig att nått är trasigt på den pärlan.
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Känner att det saknas ork i motorn, särskilt på Täby...
![]()
Nej, det är packboxen till vattenpumpen som ska bytas. Inget allvarligt m.a.o![]()
mer tråkiga nyheter, ett ledband i foten va oxå av
Artikel i onsdagens allehanda från rejset i linköping![]()
Dom har visst plankat din text, för det står ju NA som författare och det är ju inte helt sant...
Bra initiativ att kontakta na, jag tror det är det som folk gör fel när de gnäller att sporten inte syns och att media inte bryr sig. Om ingen kontaktar tidningar och/eller tv vet de heller inte vad de ska rapportera om, i alla fall inte när det gäller lite smalare sporter. Ett "inför sm i Örebro" reportage och sedan lite rapportering från banan under sm-helgen är nog inte helt fel.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |