här snackar VI motard

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade! :tummenupp
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade! :tummenupp

Aj fan, ingen billig helg. Det är bara att bita ihop och komma igen.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom man inte kan bifoga bilder i PM får Kycklot en liten bild här....
Bara kyckling som får glo - INGEN ANNAN - det är hemligheter på G !! :mad:
 

Bifogat

  • packbox vattenpump.jpg
    packbox vattenpump.jpg
    51.9 KB · Visningar: 52

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Nej nej! Det här är nått att ha http://www.sporthoj.com/annonser/?id=6741

:yoparty :D

Ne men dom cyklarna går bra har själv sett dem i race, mer vet jag ej om dem.

3081309 Eftersom man inte kan bifoga bilder i PM får Kycklot en liten bild här....
Bara kyckling som får glo - INGEN ANNAN - det är hemligheter på G !! :mad:
Jag titta jag titta :tungan

Vad har han gjort nu med urhojen from hell? Kan inte tänka mig att nått är trasigt på den pärlan.
 
Last edited:

-=Alex=-

Medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Lite av varje
Jo visst vet jag att husorna är fina, :) men man blir lockad av allt godis som satt på den hojen, lite rädd är jag att motorn har fått gjort sitt + lite till :gnissla
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Jo visst vet jag att husorna är fina, :) men man blir lockad av allt godis som satt på den hojen, lite rädd är jag att motorn har fått gjort sitt + lite till :gnissla

hej. vet inte vem du är eller hur du kör? men jag vet vem som äger dom bikarna. klart det är något att ha men vet inte riktigt om det är något för dig. vet att finungen som äger dom rasade en av dom för ett tag sen. den ena av dom bikarna har gått i VM. har du råd osv att hålla dom igång så kör.. eller så kör du på din som du har nu. supermotard är ialf bara en fluga precis som intrenett och kommer förmodligen dö ut snart :)
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Den dyrare av dem sägs ha Eddie Seel ursprung och han köpte den väl för en bra bit över 100 000 innan förra säsongen. Jag tror det är en väldigt potent hoj med rätt geometri och sånt och är motorn nyrenoverad borde det väl vara lugnt. Gillar du färggranna skruvar och andra attiraljer så finns de i massor och köper du röd/vit plast så kommer den dessutom bli snygg. :)
 

-=Alex=-

Medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Lite av varje
Jo vi har träffats ett par ggr, och hur jag kör, tjaaa,,,, inge vidare men jag har kul :) tänkte komma och köra på Torsdag om det inte regnar som bara den.

Egentligen så är jag nöjd med den hojen jag har nu men man blir ju helt klart sugen när man läser hur kittad den hojen är.

Det som är bra med Husa och KTM är kanske utbudet av delar och till ett hyfsat pris, jag vet inte hur Husqvarna ligger till på den delen.
 
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-

Hojarna går säkert lika bra som de är snygga om du bara sköter dem men du tjänar nog inget på att köpa en, möjligtvis coolhetsfaktorn i att äga en snygg uddahoj med fint förflutet men om du vill byta hoj så är EvilM's ett förståndigare köp.

Jag vill minnas att han rullat in i depån med maskinproblem ett par gånger men eftersom jag inte vet orsakerna så vill jag inte spekulera om det. Min hoj har ju strulat ett par gånger också men ingen av dessa tillfällen har berott på att det stått husaberg på klistermärkena...
 

-=Alex=-

Medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Lite av varje
Jo det är ju det som lockar, coolhetsfaktorn att ha en hoj som ingen annan har :) men jag tror inte att jag har pengar att köra den cykeln. Skulle vara skraj att nått går sönder varje gång jag var ute och körde. Men ballt skulle det vara. :yoparty Och jag håller med dig om att att den skulle knappast höja min prestation på banan, :)
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag tror inte det är dyrare att hålla igång en Husqvarna än något annat, tror inte de är sämre heller och delar finns i massor hos Halvards om jag förstått rätt, jag skulle lätt köpa en sån där istället för dussinhojar som KTM eller Husaberg, skulle kunna tänka mig en TM också, eller en BMW om de släpper sin 450 som motard också. :)
 
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu

Pissigt att det blev så illa :huvet :(

:pannkyss på honom och hälsa.

Skönt på sätt och vis att de opererar för det känns som att det kan gå lite fortare då att bli bra och att benen verkligen hamnar på rätt ställe.






PS. En HELT annan grej... Kolla gärna dagens NA ;)
 
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu

Tråkigt, du får hälsa till honom. Tappa medlem? Tänker han lägga av nu?
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top