här snackar VI motard

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Ja visst vore det fint om vi kunde lägga lite mer asfalt i höst.
Då kanske Marcus hittar rytmen och Jånte köper sig en ny hoj.
Skulle vara kul om vi gjorde en stor ny asfaltsdel med möjlighet att bara köra asfalt. Det vore kul! Eller hur Marcus?

Det skulle vara starten på myclet gott. Blom skulle bli snabb som vinden på sin Aprilla. Kracke kommer med och kommer att börja slida men en ny hoj med bra fjädring. Lennartsson blir värvad till Suzukiteam nr 1 och kommer trea i sm det året. Evil M flyttar ín till örebro. Köper den klagande grannens stuga där vi har fest efter varje lördagskörning. Åsa får tillbaka suget och blir en demon på gruset efter all täning på Johans gärde. Tengil får en köpare på 850n så även han har råd att satsa helhjärtat på motard. Lasse säljer sitt hus och köper en stor trailer på 90kvm, digital tv, o parkett med golvvärme. Han säljer hojarna och blir temachef för sverges första vm team RRC, Rostedts Racing Champs. Harry får fabrikskontrakt som uppfinnare och meck i Husabergs team som ett år senare vinner VM i supermotard med hör och häpna Ola Eifrem vid styret.

Hajar ni vi måste få lite mer asfalt det är början på allt gott.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Åfan, då var helgens träning på Lennartsson raceway bortkastad:D Eller träning och träning, jag stod mest och kickade...
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Ja visst vore det fint om vi kunde lägga lite mer asfalt i höst.
Då kanske Marcus hittar rytmen och Jånte köper sig en ny hoj.
Skulle vara kul om vi gjorde en stor ny asfaltsdel med möjlighet att bara köra asfalt. Det vore kul! Eller hur Marcus?

Det skulle vara starten på myclet gott. Blom skulle bli snabb som vinden på sin Aprilla. Kracke kommer med och kommer att börja slida men en ny hoj med bra fjädring. Lennartsson blir värvad till Suzukiteam nr 1 och kommer trea i sm det året. Evil M flyttar ín till örebro. Köper den klagande grannens stuga där vi har fest efter varje lördagskörning. Åsa får tillbaka suget och blir en demon på gruset efter all täning på Johans gärde. Tengil får en köpare på 850n så även han har råd att satsa helhjärtat på motard. Lasse säljer sitt hus och köper en stor trailer på 90kvm, digital tv, o parkett med golvvärme. Han säljer hojarna och blir temachef för sverges första vm team RRC, Rostedts Racing Champs. Harry får fabrikskontrakt som uppfinnare och meck i Husabergs team som ett år senare vinner VM i supermotard med hör och häpna Ola Eifrem vid styret.

Hajar ni vi måste få lite mer asfalt det är början på allt gott.





HAHAHAHA mer asfalt tack
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
.
.
.
Det skulle vara starten på myclet gott.
.
.
.
Du glömmer vad både din och min plats i den nya världsordningen :va
Jag gissar på att du lirar andrafiol efter Ola i RRC men är uppe och fiskar efter pallplatser i VM med rätt stor framgång efter att ha gått i Gozzini's blockpass-in-mid-air-sideways-on-tarmac-with-sideways-landing-sending-the-Brit-off-track *PUH* - skola
Jag sjäkv blir teamets bad boy och åker runt och tacklar omkull konkurrenterna när de ska varva (min specialitet blir att kvala sist eller näst sist så varvningarna kommer fort). Detta kräver speciellt träningsprogram bestående av mykcet pizza (för att ha tyngden att slå omkull folk) samt mycket trim (för att orka släpa runt extrafläsket) :D
Glöm inte Jimmys tafatta försök att få asfaltera HELA sannahed för att köra motardway i vänstervarv med konstant sladd. Ingen lyssnar på honom och till slut ger han upp och kommer tillbaka till oss, ganska bitter men med Jawas nya SuMo-hoj baki bussen som visar sig gå som en dröm.
Glöm inte heller Hoff som kör av uppe i backen och slår i skallen lite för att sen inse att det är motard han vill syssla med, säljer Qvarnan och köper en WRM som han vinner rookieklassens alla rejs på men sen lägger han ner körandet och blir VD för Örebro Supermoto Race Park AB på heltid och fixar sveriges första VM-rejs, faktiskt samma rejs som Ola säkrar VM-titlen på, och efter det kommer förare från hela världen till Sverige för att köra i "världens hårdaste SuMo-liga" :tummenupp

Tror jag iaf...
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
och rätt vad det är så har Erik vunnit 164 miloner på lotto och köper hela gustavsvik´s golfbana och bygger en motardbana som har 2500 m asfalt och 100 m grus och sätter dessutom tak överhela skiten. sen startar ett eget VM-team kicker´s racing med lillebror Lennartsson som första förare på en husaberg specialflams edition som Harry byggt med special kon i avgassystemet, jag själv blir säkerhetschef över hela motardvärlden som uppdrag att skydda alla förare och team från ett stort terrorhot från talibanerna som hotat att ta över motardvärden, men jag fixar det ni kan va lugna. 2 år efter att erik startat team vinner kicker´s ama supermoto i usa och utmanar till vm titeln. Och Jeff Wards vill skriva kontrakt men Erik vill inte för han vill ha Kyckling, men han vill inte för han måste gå upp före kl 13 då och det orkar han inte. Erik vägrar dock att byta ut sin hoj för han har hittat en ny setup så hojen inte låter som en basoka mer än 18 ggr per varv


Hur som haver så ser jag emot att få mer asfalt på täby och jag hoppas det löser sig med mark osv, räkna med mej när det ska jobbas
 
Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Delades det ut gratis knark vid banan igår eller?
Ni verkar ju fått hjärnras hela bunten...:dummer :jisses

Så kocko som ni verkar så blir det väll bara jag kvar som överhuvudtaget KAN köra eftersom ni andra kommer sitta inspärrade på dårhuset. :D

Siktar på säsongspremiär på Täby på torsdag om det blir uppehåll.
(Kommer det väll spöregna bara för det :gnissla )
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Delades det ut gratis knark vid banan igår eller?
Ni verkar ju fått hjärnras hela bunten...:dummer :jisses

Så kocko som ni verkar så blir det väll bara jag kvar som överhuvudtaget KAN köra eftersom ni andra kommer sitta inspärrade på dårhuset. :D

Siktar på säsongspremiär på Täby på torsdag om det blir uppehåll.
(Kommer det väll spöregna bara för det :gnissla )

mej veterligen så är det inget nu på torsdag men därimot nästa om vi inte ska köra nybörjarträning varje torsdag men det ska jag kolla upp först, det kommer väl vara i mån av träningsledare
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mej veterligen så är det inget nu på torsdag men därimot nästa om vi inte ska köra nybörjarträning varje torsdag men det ska jag kolla upp först, det kommer väl vara i mån av träningsledare

Varannan torsdag har vi ju sagt för nybörjarträningarna. Annars går det bra att komma imorron :tummenupp
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Det var väll f**n också. Tänkte inte på det och det är ju som vanligt att det aldrig är träning när jag kan.

Det är verkligen inte mitt fel att jag aldrig kör, det är resten av världen som är ur synk... :D :rolleyes:

Ang. träning på tisag så blir det inget för då ska det regna. :huvet
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Det var väll f**n också. Tänkte inte på det och det är ju som vanligt att det aldrig är träning när jag kan.

Det är verkligen inte mitt fel att jag aldrig kör, det är resten av världen som är ur synk... :D :rolleyes:

Ang. träning på tisag så blir det inget för då ska det regna. :huvet

Det är ju träning i helgen också... Jag ska köra en dag men vet ännu inte vilken, det beror lite på om Calle ska köra EM i Karlskoga för jag ska hjälpa honom en av dagarna, troligtvis kommer jag träna på lördagen och åka till Kga på söndagen.
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Du glömmer vad både din och min plats i den nya världsordningen :va


Tror jag iaf...

Vi kör på den, vore kul om några grejer inträffade i alla fall. Som lite mer asfalt Tack :D och att ola i alla fall kommer att köra ett WM innan han lägger stövlarna på hyllan.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Supermototräning för nybörjare 28-29 Juli

Lördag & Söndag kör vi träning för de sanna nybörjarna

09.00-14.00 båda dagarna


Väl mött
 
Nyheter
Sherco nya enduroprogram för 2025

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top