här snackar VI motard

Wrm hojjen va lite väl dyr:), o Hiland kommer vell börja säljas år 2038 om de går som de ska.
Men nått annat fränt måste de ju finnas.

Och spanien, just nu verkar de som att jag måste jobba för o ha råd med de där :) vart är världen på väg liksom, :bladder o ja e ju arbetslös for the momentos så om de inte löser sig blire knapert. Annars får bli o hoppa spanien o sen ta de lite lungt o åka te Åland igen

Men blomman dig har du inte redan köpt en ?? du visa ju bilder på en med 2 hål o grejjor:)

Rätt meningslöst om du köper en ny likadan hoj, spara pengarna till bättre grejer istället. :)

Här har ni en riktigt snygg än ;)

matsolle123.jpeg

Då var elsysyemet rensat, styret höjt och motorn tillbaka i ramen.:tummenupp

Nu är det inte mycket kvar innan det går att köra igen.

Har ni ett Er-6 cup tråden i racingforumet där alla RR-förare fasar av skräck över att en Supermoto-hoj egentligen uppfyller reglementet. Patetiskt! :D

marcus56 skrev:
2622486 Har ni ett Er-6 cup tråden i racingforumet där alla RR-förare fasar av skräck över att en Supermoto-hoj egentligen uppfyller reglementet. Patetiskt! :D

Det är väl bara att anmäla sig och visa hur det ska gå till...:D

Gårdagen i form av lite bilder.

1. Innan arbetet påbörjades.
2. Onödigt skit som jag skruvade bort.
3. Klart för kvällen.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    41.5 KB · Visningar: 41
  • 2.JPG
    2.JPG
    33.7 KB · Visningar: 53
  • 3.JPG
    3.JPG
    43.4 KB · Visningar: 50
Aviation skrev:
2625176 Är de någon som kör i södertälje på söndagarna ?=) eller ligger alla hemma i soffan

Tydligen inte så många, inga mer träningar i år pga för få deltagare. Skulle visst dra igång igen efter nyår och då är det säkert fler som kör.

blom skrev:
2625579 ev lite träning i mellandagarna oxå

Va där för nå helger sen o körde med lasse, var en till motard utom vi sen massa fiddy o minimotos. Men Jäklar vad de va halt körde vell en 4-5 pass o la-om-kull mig på varje :P Jag gilla inte banan så mkt men när man är riktigt sugen på o köra så kan man ju ta en tripp dit om de e träning

crashtestdummy skrev:
2625361 16:9 skärm på styret är rejsigt:yoparty

16:9, man säger vell tummen på dom o inte bildformatet, För 16:9 kan du ju faktiskt ha på en 52" plasma Tv o de skulle va lite trångt o ha p åstyret :tungan så nu har ja fått skälla lite idag också :rolleyes:

Last edited:
Aviation skrev:
2625985 Va där för nå helger sen o körde med lasse, var en till motard utom vi sen massa fiddy o minimotos. Men Jäklar vad de va halt körde vell en 4-5 pass o la-om-kull mig på varje :P Jag gilla inte banan så mkt men när man är riktigt sugen på o köra så kan man ju ta en tripp dit om de e träning

16:9, man säger vell tummen på dom o inte bildformatet, För 16:9 kan du ju faktiskt ha på en 52" plasma Tv o de skulle va lite trångt o ha p åstyret :tungan så nu har ja fått skälla lite idag också :rolleyes:
Det är ju fortfarande en 16:9 :mattias

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...