här snackar VI motard

erik skrev:
2205567 Det blir nog inger för min del, tiden räcker inte till just nu... Jag vill mycket men dygnet har bara 25 timmar (det blir 25 om man skippar lunchen...) :D
men vafan du får ju göra dom viktiga sakerna i livet :)

erik skrev:
2205567 Det blir nog inger för min del, tiden räcker inte till just nu... Jag vill mycket men dygnet har bara 25 timmar (det blir 25 om man skippar lunchen...) :D
Inger? Det låter gammalt.. är det en MILF? :hihi Tydligen är hon bra då du väljer henne före Supermoton..

erik skrev:
Åfan, du har två tanter, så det är därför du aldrig har tid med nått nuförtiden. :D

(Och vad det är du vill så mycket, det vet vi nog... Lill-Rocco). :öga

RookieSM skrev:
2205747 Inger? Det låter gammalt.. är det en MILF? :hihi Tydligen är hon bra då du väljer henne före Supermoton..

Härligt Markus, det där var bästa på länge :tummenupp Garvar läppen av mig här hahaha :lol :D

....Kom på en sak, min mormor heter Inger. Det är väl inte henne du spenderar en massa tid med Erik? vavavavava?!

Last edited:
Här hinner man inte mer än stava fel förrän man är utsett både till Milf-jägare och allmänt pervers... :D

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...