här snackar VI motard

erik skrev:
2205567 Det blir nog inger för min del, tiden räcker inte till just nu... Jag vill mycket men dygnet har bara 25 timmar (det blir 25 om man skippar lunchen...) :D
men vafan du får ju göra dom viktiga sakerna i livet :)

erik skrev:
2205567 Det blir nog inger för min del, tiden räcker inte till just nu... Jag vill mycket men dygnet har bara 25 timmar (det blir 25 om man skippar lunchen...) :D
Inger? Det låter gammalt.. är det en MILF? :hihi Tydligen är hon bra då du väljer henne före Supermoton..

erik skrev:
Åfan, du har två tanter, så det är därför du aldrig har tid med nått nuförtiden. :D

(Och vad det är du vill så mycket, det vet vi nog... Lill-Rocco). :öga

RookieSM skrev:
2205747 Inger? Det låter gammalt.. är det en MILF? :hihi Tydligen är hon bra då du väljer henne före Supermoton..

Härligt Markus, det där var bästa på länge :tummenupp Garvar läppen av mig här hahaha :lol :D

....Kom på en sak, min mormor heter Inger. Det är väl inte henne du spenderar en massa tid med Erik? vavavavava?!

Last edited:
Här hinner man inte mer än stava fel förrän man är utsett både till Milf-jägare och allmänt pervers... :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025