Evil M
?
erik skrev:2174093Då är vi två.
Nä vi är TRE! Funderar på att mecka på lysena och ut på vägen en sväng, blev så jäkla sugen nu på väg hem från jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
erik skrev:2174093Då är vi två.
blom skrev:2174331ja nu tittar ju solen fram oxå
vilken tid ska man föresten vara i linköping den 22a juni? fattade inte inbjudan.. står besiktining på tisdagen osv![]()
RookieSM skrev:2174717Om ni är åksugna, häng på till Ticksta! Vi måste bli fler rookiesar.
Riktigt billigt är det också, bara 200. Jag har inga vinnarambitioner utan ser det bara som träning nu när våran bana är stängd, ni kan göra samma sak.![]()
Evil M skrev:2174157Nä vi är TRE! .
Hallllllåååååååååå, jag dåerik skrev:2174745Vi är nog t.o.m fem om vi räknar fågeln och termo.
ska du köra husa där då eller?Supermoto skrev:2174942Hallllllåååååååååå, jag då![]()
FAst jag ska köra heldag på GÅsen på måndag så jag får nog åka åndå.
Bra med lite högfartsträning![]()
Supermoto skrev:2174942Hallllllåååååååååå, jag då![]()
FAst jag ska köra heldag på GÅsen på måndag så jag får nog åka åndå.
Bra med lite högfartsträning![]()

blom skrev:2175869verkar bli skit väder hela helgen![]()
fiskaerik skrev:2175952Då kan man meka med hojen eller åka och fiska, det är bara att välja...
blom skrev:2176042fiska![]()
![]()
![]()
![]()
blir nog hoj dåska tömma min bil oxå för det var en lirare som körde in i den för 2v sedan så nu ska dom lösa in den.. men vad gör det när man har en racebuss
lite synd för syrran skulle just köpa bilen av mig
![]()
Mattias650 skrev:2181639Nu har Erik fått en egen liten funktion på vår hemsidan så han kan lägga till aktiviteter under "Tävling/Resultat".![]()
erik skrev:2181664Fast jag har glömt inloggningen så du får nog pm:a den till mig igen... För jag antar att det går via den vanliga inloggnignen?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |