Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näe varför tror du detTERMINATOR skrev:2078598är det något du vet om den hojen som inte jag vet???
Supermoto skrev:2078622Näe varför tror du det![]()
![]()
Jag hoppas att min går bra oxå...
Du vet om att det är en fem år gammal cross du köpt?! Det var mest det jag menade. Troligen kommer den funka hur bra som helst men man VET inte.
Supermoto skrev:2078234...Vad är det för gammal mögelhoj som står med isdäck på i bakgrunden i garaget![]()
Evil M skrev:2081109Mina motardsulor åkte på i tisdags eftermiddag, vad låg och go hojen blevär sugen som få att köra banan nu. Undrar hur bra det kommer gå med gatdäck nu när det inte är någon direkt värme ute.
Mmm hoppas det, jag har ju inga däckvärmare heller. Bara jag får åka lite så blir jag nöjd.erik skrev:2081285Det är nog inga problem, det är väl "sportiga" däck? Kolla bilderna från i tisdags så ser du att det går att åka fort med rejsdäck i alla fall. Tar man det bara lugnt ett par varv så...
Evil M skrev:2081326Mmm hoppas det, jag har ju inga däckvärmare heller. Bara jag får åka lite så blir jag nöjd.
Supermoto skrev:
Supermoto skrev:
blom skrev:2083100hårdare motardfjädrar? borde inte crossfjädrarna duga
aha.. då är jag medTERMINATOR skrev:2083272nää dom är för mjuka, dom som vi satt i är för förare som väger 95+dom som satt i är för ca 80 kg
blom skrev:2084336vilka tider är det som gäller i morgon???
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|