här snackar VI motard

Supermoto skrev:
2064932 Nu drog du tyvärr lite fel slutsats. Det är inte jag som är kursledare den här gången men jag jobbar för att kunna vara det snart.

skoj hoppas du får va det snart, vet du om det är planerat fler kurser inom överskådlig framtid??

nu har man dekorerat hojen med lite nr och prylar, erik jag rekomenderar verkligen att använda diskmedel och vatten, det gick skit bra :tummenupp :tummenupp

Last edited:
erik skrev:
2066009 Ska du gå flera gånger eller?

nää, men jag är lite tveksam om jag kommer i stället tills dess, måste tappa ca 5 kg till, tufft på 16 dagar

men vafan man får inte ge upp, jag går och duchar med det nu

Last edited:
blom skrev:
2068282 det hoppas jag verkligen.. när får vi se dig där då?

om 2 v ca eller när det öppnar, ska bara fixa gaffeln och najja lite annars är hojen klar

ska riva gaffel i morrn, långfredag om det är bra väder ska jag sprovköra hojen ordentligt ute hos morsan tänkte jag

Last edited:
inte mycket att se just nu, ingen gaffel och inget bakhjul, men när det blir klart så ska jag ta kort

@Jocke, Linus eller den som nu vet....

Vid byte av kylarvätska behöver man väl inte lufta systemet? Som jag fattar manualen är det bara att tömma och fylla i nytt, är detta korrekt? Finns ju dom som missat luftning på 250R hojar (dock ska visst inte alla modeller luftas, tex inte TZ'n som Calle kör) och fått mindre trevliga konsekvenser av detta...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra