Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?Supermoto skrev:Rätt sunkig rapport men okej'rå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?Supermoto skrev:Rätt sunkig rapport men okej'rå![]()

TjohooYasha skrev:Jag har skrivit ett halvt block fullt med kommentarer, tips och övningar. Jag har tänkt skriva ihop det och om du vill kan du få hela rapporten när den är klar, okej?![]()

Har du gått och blivit religiös? Du pratar om gud i varenda trådblom skrev:gud vad jag vill ha en cross oxå![]()
![]()

gud vad jag gillar när du talar så där till mignewstead skrev:Har du gått och blivit religiös? Du pratar om gud i varenda tråd![]()
Supermoto skrev:Isåka imorron !![]()
![]()
Samma ställe, ungefär samma tid, ungefär samma allt.
(ska bara ringa och kolla så de plogat och så)
Vilka är på ??![]()
blom skrev:vad har du tänkt dig för ny hoj?
ja då kan det vara en husqvarna, suzuki, husaberg osvTERMINATOR skrev:en gul och blå
blom skrev:ja då kan det vara en husqvarna, suzuki, husaberg osv
blom skrev:aha.. berätta mer.. årsmod.. utrustning mm
kan det vara den kanske
http://www.blocket.se/vi/7575997.htm?ca=8_s[/QUOT
näänäänää inte den![]()
![]()
![]()
![]()
men jag blir nog inte av med min så det blir väl inget
Supermoto skrev:Nu är det fixat till 100% med isåka imorron....
Ta med utrustning så kan jag låna ut min hoj kortare stunder kanske....
).Supermoto skrev:Ingen Errkkkkiingen perkulator
Nån fågelinfluensavaccinerad fågel kanske ?? Nån true-evil kanske?? Nån annan ??

Kom ner du bara. Vet inte hur länge vi är kvar dock.Kyckling skrev:Det är nog så det får bli tyvärr.
Imorgon är jag upptagen fram till lunch ungefär och ska jag börja transportera hoj efter det så är jag igång på isen runt kl.15 = Ingen idé
Men får jag köra din hoj några varv så kan vi ju jämföra tider åtminstonde.![]()
(Är ju märkligt att jag inte ska få kunna köra mot dig nångång).

Mina åsikter:erik skrev:Jag ska åka skoter i stället för hoj i helgen, inte så tråkigt det heller.![]()
I veckan skruvar jag nog på sommardäcken och fixar det sista för att få den bangodkänd (najning och byte av kylvätskan). Är det skurna slicks som gäller, eller finns det andra bra alternativ? Har sett att en del kör med regndäck i supermoto, hur håller de på torr asfalt? Inom rr så tar de slut rätt fort om man säger så...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |