här snackar VI motard

TERMINATOR skrev:
2042417 ville inte ha den på släpet oskyddat i 40 mil i det här vädret, salt och grus är nog inte så nyttigt
Sån tur att du skyddade den på hemresan. Akta så du inte klotar den bara för då blir den mer repig. OOOOPS för sent :rofl


F'låt - kunde inte låta bli :pannkyss
 
Hmmm... Termo hade ägt den typ en halv dag innan den bet ifrån första gången...
Den verkar ju vara t.o.m lömskare och ondare än Mario's -03:a. :skrämd
 
Kyckling skrev:
2044961 Hmmm... Termo hade ägt den typ en halv dag innan den bet ifrån första gången...
Den verkar ju vara t.o.m lömskare och ondare än Mario's -03:a. :skrämd

Motorn ska visst vara en -03:a, det kanske är Marios gamla... :D
 
Kyckling skrev:
2044961 Hmmm... Termo hade ägt den typ en halv dag innan den bet ifrån första gången...
Den verkar ju vara t.o.m lömskare och ondare än Mario's -03:a. :skrämd
oohh, ooohhhhh :skrämd

Säg till innan han åker ut till banan då så ska jag hålla mig borta. Den fan vill jag inte se igen :D
 
Kycklo, vill du mysa i garaget på lördag eller söndag? Tänkte kränga däck och kanske fixa lite annat.
 
vafan diskar du dåligt eller???? kycklo akta röven kalle är sugen och
kommer smörja in dej med en randig blandnig av kaviar och ägg :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :wiggle
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top