här snackar VI motard

Kyckling skrev:
Jag skiter väl för faan i vad REPSOL-Hondan har för färger ditt klappdumma spånhuvud. :mad:

CASTROL-Honda (som jag skrev) däremot har färgerna Grön vit röd.
Läs om läs rätt din lilla smygdyslektiker. :fatta!

Och JA jag förstod varför den fått de färgerna. Men det är lik förbannat samma. :tummenupp
Castrol - Repsol.... bla bla bla :brinnerup

:hördu Blompa

Köp den här !!! :tummenupp

Går som ett skållat men kräver en del mek (ramlager osv). EN "turn-key" vinnarhoj. Fast den har såklart inget t-lås, höhö

blom skrev:
ja det ska bli mycket trevligt.. får knalla in och kolla läget någon dag :)
Menade alltså inte leverans till SPEED utan till den lycklige killen som beställt en hoj (inte via SPEED). Så det blir svårt att knalla in nånstans och glo. Jag har inte så höga förväntningar på att de kommer få hem nån sådär direkt.

Supermoto skrev:
Menade alltså inte leverans till SPEED utan till den lycklige killen som beställt en hoj (inte via SPEED). Så det blir svårt att knalla in nånstans och glo. Jag har inte så höga förväntningar på att de kommer få hem nån sådär direkt.
du den som lever får se ;) och speed brukar jag inte springa hos så jävla offfffta :D

blom skrev:
du den som lever får se ;) och speed brukar jag inte springa hos så jävla offfffta :D
tacka faan för det... konstigare butik får man leta efter, har ingen service alls när det gäller att sälja hoj... tillbehör och reservdelar har de lite mer koll på iallafall...
slutsatsen måste bli att det är en personalfråga...

Mr Vader skrev:
tacka faan för det... konstigare butik får man leta efter, har ingen service alls när det gäller att sälja hoj... tillbehör och reservdelar har de lite mer koll på iallafall...
absolut håller med till 110%

Mr Vader skrev:
jag är inte så impad över reservdelskillarna/tjejerna heller, ringer numer alltid till Västerås när jag har frågor. dom kan iaf. svara, eller rättare sagt, dom svarar i telefon. :tungan

crashtestdummy skrev:
jag är inte så impad över reservdelskillarna/tjejerna heller, ringer numer alltid till Västerås när jag har frågor. dom kan iaf. svara, eller rättare sagt, dom svarar i telefon. :tungan
nä jag fick fan vänta i över tre månader på att min hoj skulle plockas ihop :död

crashtestdummy skrev:
sant... det tog ca: 3 månader för dem att få hem ett nyckelämne... men killen på reservdelar kör RSV och var trevlig iallafall... :tungan

Mr Vader skrev:

hade, han som kan något har slutat

alla som jobbar på speed värkar ju sluta rätt så snart.. det delas nog inte ut så jävla mycket guldklockor där inte

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti