blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja vi får se hur det blir.. inget jobb och en liten tjej hemma.. ja ni förstår vad jag menar.. men som sagt vi får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
¨NoicE skrev:Blompa:
http://platsbanken.ams.se/direkt/75/050218,020020,080912,21,571975.shtml
http://platsbanken.ams.se/direkt/14/050228,110020,080912,71,575814.shtml (Du ska behärska svenska i skrik och skrift.)
http://platsbanken.ams.se/direkt/97/050215,100030,080912,70,5026397.shtml (här har du åldern inne också)
blom skrev:hinsan tycker jag låter trevligt![]()

Supermoto skrev:Wwweeeehoooooooooo
Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....
Supermoto skrev:JappeliJapp![]()
![]()
![]()
Har haft den hemma i typ två timmar nu... svinnöjd![]()
Supermoto skrev:Det finns bensinvärmare så nog skulle det vara möjligt(men jag vet inte om den funkar).....
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändårainman skrev:Och min fråga blir då..... är det en "bensinare" då? Eller sitter det en dieselvärmare i?
![]()
![]()
Supermoto skrev:Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå
Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??
Aha... Men jag är ju inte "man" som du ju vet och skulle såklart aldrig drista mig till ett sånt nybörjarmisstagrainman skrev:Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.

Supermoto skrev:Aha... Men jag är ju inte "man" som du ju vet och skulle såklart aldrig drista mig till ett sånt nybörjarmisstag![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |