här snackar VI motard

ja vi får se hur det blir.. inget jobb och en liten tjej hemma.. ja ni förstår vad jag menar.. men som sagt vi får se
 
Den sista var bäst, tänk er Boliblompa på Hinsan... :jäs
Snacka om katt bland hermelinerna. :D

Men de andra två lät väl bra?
 
blom skrev:
hinsan tycker jag låter trevligt :)

Ryktet säger att det finns en del riktiga pinglor som sitter där. Det vore väl något för dig? Sen finns det nog lika många som inte är fullt så trevliga...
 
beror ju på vad man tycker är trevligt.. ser ialf ut som att det är slut åkt nu..''

erik kan jag frästa med en husa 04a för en mycket bra peng :)
 
erik det är ju inte speciellt roligt om du nu tror det.. jag har inte varit utan en på bra många år... behöver ha loss pengar.. kanske är en billigare hoj det jag söker.. :va
 
Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....
 

Bifogat

  • Ny VW.jpg
    Ny VW.jpg
    42 KB · Visningar: 62
Last edited:
Supermoto skrev:
Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....

har du köpt den ??
 
rainman skrev:
Ska du sova i den ikväll? :)
Det finns bensinvärmare så nog skulle det vara möjligt(men jag vet inte om den funkar).....
 
rainman skrev:
Och min fråga blir då..... är det en "bensinare" då? Eller sitter det en dieselvärmare i?
:confused: :rolleyes:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)


Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??
 
Supermoto skrev:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)


Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??

Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.
 
rainman skrev:
Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.
Aha... Men jag är ju inte "man" som du ju vet och skulle såklart aldrig drista mig till ett sånt nybörjarmisstag ;) :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top