här snackar VI motard

ja vi får se hur det blir.. inget jobb och en liten tjej hemma.. ja ni förstår vad jag menar.. men som sagt vi får se

Den sista var bäst, tänk er Boliblompa på Hinsan... :jäs
Snacka om katt bland hermelinerna. :D

Men de andra två lät väl bra?

blom skrev:
hinsan tycker jag låter trevligt :)

Ryktet säger att det finns en del riktiga pinglor som sitter där. Det vore väl något för dig? Sen finns det nog lika många som inte är fullt så trevliga...

beror ju på vad man tycker är trevligt.. ser ialf ut som att det är slut åkt nu..''

erik kan jag frästa med en husa 04a för en mycket bra peng :)

erik det är ju inte speciellt roligt om du nu tror det.. jag har inte varit utan en på bra många år... behöver ha loss pengar.. kanske är en billigare hoj det jag söker.. :va

Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....

Bifogat

• Ny VW.jpg
    Ny VW.jpg
    42 KB · Visningar: 62
Last edited:
Supermoto skrev:
Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....

har du köpt den ??

rainman skrev:
Ska du sova i den ikväll? :)
Det finns bensinvärmare så nog skulle det vara möjligt(men jag vet inte om den funkar).....

rainman skrev:
Och min fråga blir då..... är det en "bensinare" då? Eller sitter det en dieselvärmare i?
:confused: :rolleyes:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)

Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??

Supermoto skrev:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)

Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??

Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.

rainman skrev:
Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.
Aha... Men jag är ju inte "man" som du ju vet och skulle såklart aldrig drista mig till ett sånt nybörjarmisstag ;) :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT