här snackar VI motard

Jag tycker...

... att ni motardhuliganer, i Örebro med omnejd, ska packa er upp till Södertälje och brumma lite med oss i gokarthallen söndagen den 20:e mars! :7peta Tid 17-20.30 ca

Det är SH-pub på Tivoli på lördagen oxå, för den som känner sig lite parytsugen :fyllisar och vi har lite förkör på Hamnmagasinet i S-tälje samma kväll. Bakhjulsflikkan är på celebert besök med, om det lockar ngn. :hihi
 
blom skrev:
hittat nya för 2200 :)
Låter bra som tusan om du tycker du har råd :tummenupp
Se till att inte förköpa dig på massa fancy stuff å du inte kan åka sen.Glöm inte att du är arbetslös :(
 
Supermoto skrev:
Låter bra som tusan om du tycker du har råd :tummenupp
Se till att inte förköpa dig på massa fancy stuff å du inte kan åka sen.Glöm inte att du är arbetslös :(
ja du har förmodligen rätt :( men billigt är det
 
blom skrev:
ja du har förmodligen rätt :( men billigt är det
Jag tycker iofs det är skillnad på billigt och bra pris.....

(Svara på ICQ nu din drummel!)
 
blom skrev:
det kanske blir att vara utan hoj helt om det vill sig illa

låter tråkigt, blir det för dyrt?? om det är så så vet jag hur det känns kommer oxå ha problem trotts att jag få mer pengar än stämpligen
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top