blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja så kan man ju se på det
men i MINA ögon så är det faktiskt lika mycket eller lite (om man vill) en moptard som alla ktmdukar.. jaja jag ska inte köpa någon men jag tycker att det är roligt att dom tar ut svängarna 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:hur länge/långt kör ni när ni är ute i skogen?
blom skrev:hur länge/långt kör ni när ni är ute i skogen?
tänkte om det blev någon riktig enduro körning?erik skrev:Ofta har det blivit 2-3 timmar effektiv körning, senast blev det bara 0,9. Normalt sett är det enbart grusväg med undantag för eventuella transportsträckor (som vi försöker undvika)
blom skrev:tänkte om det blev någon riktig enduro körning?
men är du är sugen på lite seriös enduro eller?erik skrev:Jag har hittils kört med pilot sport och diabolo så när jag är med får vi nöja oss med grusvägar.![]()
blom skrev:men är du är sugen på lite seriös enduro eller?
ja men det låter ju trevligt.. för min tanke är att köra riktig enduro/crosserik skrev:Ja, faktiskt så är jag det. Ska väl prova lite framöver för att se vad jag tycker, dock ser det skoj ut när jag är på tävlingar och kollar. Har cyklat XC förut, det är typ samma sak fast med MTB istället för mc. och det gillade jag, hoppas det är lika skoj när man får hjälp av en motor...
blom skrev:ja men det låter ju trevligt.. för min tanke är att köra riktig enduro/cross![]()

Jättegamla med 17mm framaxel. Inget att ha...Evil M skrev:Billiga 18"/21" fälgar: http://www.enduromx.com/dt/dtvd.asp...D&typ=Husaberg&Kopes=&Saljes=Saljes&Str=&AB=0
Vet ej årsmodell men helt klart värt att kolla upp, om nu någon letar.
för rätt pris så är det mycket att haSupermoto skrev:Jättegamla med 17mm framaxel. Inget att ha...
Mr Vader skrev:vart grusbusar ni?
sedan är det väl minst folk som gnäller där... det är ju inte så tätbebott...TERMINATOR skrev:kilsbergen är väl det som är bäst
Mr Vader skrev:sedan är det väl minst folk som gnäller där... det är ju inte så tätbebott...
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |