här snackar VI motard

dax för nya stövlar vilka ska man välja

Bifogat

• 65022-42.jpg
    65022-42.jpg
    23.3 KB · Visningar: 50
  • forma.jpg
    forma.jpg
    30.6 KB · Visningar: 50
Är "Lennartsson raceway" öppet i helgen eller är det för blött? Min hoj måste luftas snart och just nu är det körning med stora hjul som lockar mest.

på söndag VM-premiär i SUPERMOTO nu till helgen och Eurosport 2 sänder live från turkiet kl.16!

Last edited:
har kyckling, johan erik och co lagt av och köra eller?
Jag har. Iaf Motard men skulle vilja ha ett par hjul till japsen så man kunde gasa lite åtminstone. Men tycker det blir lite mycke pengar att lägga då jag förmodligen inte kommer köra så mycke. Ingen som har några att låna ut så man fick testa lite igen?

I morgon bär det av till Arboga och en nybyggd crossbana. Ska bli skoj att testa..

har kyckling, johan erik och co lagt av och köra eller?

Jobbar lite för mycket sen har jag inget drag på bilen, väntar på nya bilen som vi köpt den är det drag på.

sen ska jag plocka ur motorn för att packa om den, tyvärr droppar det lite för mycket om den. men jag hoppas kunna köra snart igen

Så va man ute o kolla i lördags på träningen i örebro, så nu blire en ny hoj kan inte låta bli. Banken måste ju få ltie arbete också =)

Jag har. Iaf Motard men skulle vilja ha ett par hjul till japsen så man kunde gasa lite åtminstone. Men tycker det blir lite mycke pengar att lägga då jag förmodligen inte kommer köra så mycke. Ingen som har några att låna ut så man fick testa lite igen?

I morgon bär det av till Arboga och en nybyggd crossbana. Ska bli skoj att testa..

Klart du ska köpa dig ett par hjul, du tar ju inga risker direkt eftersom du får tillbaks pengarna när du inte längre vill ha dem, lite kapitalbindning bara. :)

Hur var banan?????

Hur var banan?????
Sand och åter sand men skoj och svårt då jag aldrig åkt en så lös bana. Har alltid tyckt att Ljungås varit lös men den är hård i gämförelse med denna. Blev knappt spår i sanden för det flöt igen efter hojarna. Råka man vurpa så kom man knappt iväg för det bara spann. Skoveldäck är att rekomendera ;)

Blir nog fler ggr under sommaren skulle jag tro.

Hur lyckas man med detta när man har hjälm + goggels? Prakt vurpa med huvud och axeln före i backen men inte ska man väl få blåöga av det? Tror det är goggelsen som gjort det här på nått sätt då jag körde hjälmen i backen.

Bifogat

• blåöga.jpg
    blåöga.jpg
    46.1 KB · Visningar: 48
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back