Här pratas körningar 2009 men inte TT.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Hihi. Nästa körning för min del blir på onsdag, än så länge äre jag ZM och Kriss som ska ut! Häng på ni andra med ! =).. Om man orkar kan man sedan fortsätta söder ner och köra med RR eller varför inte avsluta på sjöborakan? Hoppas bara vädret håller sig nu!

Hihi. Nästa körning för min del blir på onsdag, än så länge äre jag ZM och Kriss som ska ut! Häng på ni andra med ! =).. Om man orkar kan man sedan fortsätta söder ner och köra med RR eller varför inte avsluta på sjöborakan? Hoppas bara vädret håller sig nu!

Jobbar du bara tisdagar nu.

Jag vill också.

TT ikväll om det blir bra väder och körning imorgon.. stämmer bra det! :tummenupp :D

Men vi får snacka ihop oss ang morgondagen.. Ska höra med ZM när han kan va färdig osv.

Jag fick ett sms av zm där han säger att han är redo att köra vid 5-tiden.

Hur blir det nu med tid och plats?

Vad sägs om samling utanför Gerts Motor, Skansgatan 2 Ängelholm, avgång vid 17:30 ?

Jag hittar dit. :)
Lite närmare där än Helsingborg för min del, acceptabelt avstånd för alla andra ?

Hur lång blir turen idag?
Det snackades om åsen och eslövsrakan eller vad det hette idag också va?
Då är vi inte hemma innan 21-22 ikväll?
Det e ju vid den tiden jag säckar ihop :)

> Vad sägs om samling utanför Gerts Motor, Skansgatan 2 Ängelholm, avgång vid 17:30 ?

Jag sms:ade det förslaget till zm, fick till svar "Ja det ska jag hinna..annars ringer jag o frågar var ni ska köra o bestämmer en plats jag kan möta upp..men jag ska hinna.

Så jag satsar på att vara där då, så får jag hoppas att ni inte ändrar så jag står där ensam. :/

Hur lång blir turen idag?

Vet ej.

Det snackades om åsen och eslövsrakan eller vad det hette idag också va?
Då är vi inte hemma innan 21-22 ikväll?
Det e ju vid den tiden jag säckar ihop :)

Då sover du gott sen! :)

Last edited:
jJag är på för köra tidigare för er som snackade om det, fan vaknade PRECIS.. Jävla skit att man sovit bort halva dagen när det fan är sol ute.

Ja det är jag också. Men det är nog bara du och jag som är sugna på det isåfall verkar de som.

Jag hade kunnat köra om 45 minuter i princip.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman