Här pratas körningar 2009 men inte TT.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Hemma. Det blev nästan 25 mil idag. Synda att vägarna på åsen delvis är täckta av grenar och löv efter den förb.... stormen.
Det blev en lung resa, kanske för lugn för den andra halvan av gruppen som var med. :D

Hemma. Det blev nästan 25 mil idag. Synda att vägarna på åsen delvis är täckta av grenar och löv efter den förb.... stormen.
Det blev en lung resa, kanske för lugn för den andra halvan av gruppen som var med. :D

:hihi
Nä det var ok att ta det lugnt när vägarna såg ut som de gjorde. Jag fick gaza av mig på vägen hem:D Kom på att jag hade lite brottom ju---
munka-hnäs 18 minuter och inget fuskande genom att ta motorvägen:tungan

:hihi
Nä det var ok att ta det lugnt när vägarna såg ut som de gjorde. Jag fick gaza av mig på vägen hem:D Kom på att jag hade lite brottom ju---
munka-hnäs 18 minuter och inget fuskande genom att ta motorvägen:tungan

Det kanske hade varit fiffigare att hålla sig ute på Bjäre och Kullahalvön. Mindre träd där ju. :D
Men jag fick iaf "köra in" mina nya brallor. :)

haha ok, jag bara frågade.. jag kör inte mer i år. Väntar till våren tänkte jag! ;)

Min häck till hoj är ju påställ året runt så jag passar på när det är väder. Jag behöver all träning jag kan få som newbie så att jag inte blir så svettig när jag ska köra med er nästa säsong. :tummenupp

Min häck till hoj är ju påställ året runt så jag passar på när det är väder. Jag behöver all träning jag kan få som newbie så att jag inte blir så svettig när jag ska köra med er nästa säsong. :tummenupp

hehehe :D

Nu gäller det att överleva vintern.. ser fram emot säsong 2010!!! :) Kan knappt bärga mig. Blir många nya ansikten kan jag tänka mig.

Back