Här pratas körningar 2009 men inte TT.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Men herre jisses, varför så seriösa!!! Det är en ball grej! Tre helt vanliga tjejer som ska göra något roligt för folk som kör hoj! :rolleyes:
Ledsen Money men jag tycker inte det är ballt, bara patetiskt.
Men det är jag. Andra tycker säkert det är ballt och då får ni tvätta deras hojar jag förstår bara inte varför man skulle vilja det.

Ledsen Money men jag tycker inte det är ballt, bara patetiskt.
Men det är jag. Andra tycker säkert det är ballt och då får ni tvätta deras hojar jag förstår bara inte varför man skulle vilja det.

Jag tycker det verkar kul! Men smaken e som baken ;) Och ingen är tvingad :tummenupp

Både Maverick och Invalido har kärring, konstigt ;)
Iofs kan man väl nästan säga att jag stod på den sidan med, bara att dra tillbaka några sidor i er fina tråd ;)..

Frågan är vad man vågar säga nu :D
en halv poäng där:tungan
skulle även hälsa från KÄRRINGEN att om du kommer på kaffe får du sitta på en upp o nervänd pinnastol:D

Fan wilcan...du drog igång ett satans liv här hemma nu...skulle även hälsa Från KÄRRINGEN att du skulle behöva ett gummiband runt den lille för att hålla nere bången...för hon e HOT LIKE HELL!

Last edited:
skulle även hälsa från kärringen att om du kommer på kaffe får du sitta på en upp o nervänd pinnastol:d

fan wilcan...du drog igång ett satans liv här hemma nu...skulle även hälsa från kärringen att du skulle behöva ett gummiband runt den lille för att hålla nere bången...för hon e hot like hell!

He he.. :D :D :D :D :D

Även jag har "kärring".. fast det ordet vågar jag knappt skriva ens... :D

edit: nog om detta nu, denna tråden ska väl handla om körningar? Någon som ska köra till helgen om vädret tillåter???

Last edited:
skulle även hälsa från KÄRRINGEN att om du kommer på kaffe får du sitta på en upp o nervänd pinnastol:D

Fan wilcan...du drog igång ett satans liv här hemma nu...skulle även hälsa Från KÄRRINGEN att du skulle behöva ett gummiband runt den lille för att hålla nere bången...för hon e HOT LIKE HELL!

:va :va

Blir en liten runda runt 11:00 tillbaka innan 15:00 för att jobba:gnissla

Lämnar Mc Donalds ca 11:00 om nån har lust att hänga på.

ah fan va kul... jag ska försöka ta mig dit!!
ställer min klocka på 9.30, vilken mcdonalds e det ni menar? stattena?
hoppas man får svar tills imorgon bitti då så man vet vart man ska ta vägen =)

Hade varit supertrevligt, men tyvärr kan jag inte eftersom jag åker till Kinnekulle nu i tre dagar :)

Back