Här e tråden ni alla väntat på....

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
... nu e den köpt....och ja det blev ingen sporthoj. Det blev en liten KTM 660 -04 Supermotard :tummenupp
Precis lagom snabb för mig, jag ville ju inte ha ett fartmonster som så många påminde mig om att jag klagat på förra ggn när jag köpte hoj. Så nu var jag och testade en KTM i helgen och föll direkt!
Så nu skall jag hämta den om <2h... :banana

Och ja, jag hoppas jag inte ångrar mig. Nu slipper ni skriva det :D

Då ska du börja hänga på en annan sajt! Eller skriva lite i Supermotardforumet!

Grattis ;)

Mingves skrev:
... nu e den köpt....och ja det blev ingen sporthoj. Det blev en liten KTM 660 -04 Supermotard :tummenupp
Precis lagom snabb för mig, jag ville ju inte ha ett fartmonster som så många påminde mig om att jag klagat på förra ggn när jag köpte hoj. Så nu var jag och testade en KTM i helgen och föll direkt!

Som Fylking skulle sagt det.... ÄNTLIGEN!

Ha så kul nu!

Swedie skrev:
Då ska du börja hänga på en annan sajt! Eller skriva lite i Supermotardforumet!

Grattis ;)
Tack!
Jajjamensan, så man får inte hänga här längre då;) Inte ens i avkroken SM-forumet :rolleyes:
Jag lovar va snäll.....

Mingves skrev:

Grattis Mingves, det är bergis en ruskigt kul hoj.

Se till att fixa endurofälgar till den också och en uppsättning rejäla grusdäck, för det finns inget roligare än att lägga en bredsladd på favoritgrusvägen.

sgtpepper skrev:
Grattis Mingves, det är bergis en ruskigt kul hoj.

Se till att fixa endurofälgar till den också och en uppsättning rejäla grusdäck, för det finns inget roligare än att lägga en bredsladd på favoritgrusvägen.
Tack!
Skall försöka göra det men det blir till hösten, har inte råd nu:)

//M

Grattis !

Jag har inte klagat i nån tidigare tråd men lova att det inte kommer upp en säljes annons undertecknad mingves om 1 månad.

Last edited:
Twosaint skrev:
Grattis !

Jag har inte klagat i nån tidigare tråd men lova att det inte kommer upp en säljes annons undertecknad mingves och 1 månad.
Nä jag skall försöka:D
Fan vilket klipp det e i den, har ju inte varvat ur den men den snurrar på bra. Det känns att den e snabbare i accet än 640, jag hade ju inte testat nån annan SM innan :näsblod

//M

Grattis, tänkte faktiskt tipsa dig när jag såg en r1 -99 för 37k men jag glömde :(

Tack, men detta känns bättre! Billigare försäkring, kul att köra och faktiskt snygg. Känner dock att man borde haft ett allvädersställ. Men det kan man ju alltid köpa:)

//M

Emmi skrev:
Grattis till ett bra köp, jävligt kul hoj!
Tack, den faktiskt lättare att kicka än jag trodde. Kan ju berott på att den va varm...men nu kickade jag igång den efter ett kärringstopp på första försöket:)
Känns faktiskt super!

sgtpepper skrev:

Med 660:n kan man lägga bredsladdar på favoritasfaltsvägen... :yoparty :fakta

Gixxer 1 skrev:
Äntligen, Mingves har köpt hoj :Bugar Hoppas att du INTE ångrar dig :7peta

;)
Får erkänna, det känns bara bättre och bättre :yoparty Förra gången jag köpte kändes det hemskt men nu känns det super :)
Jag är glad att jag köpte 660n och inte 625an, jag tror det kommer bli mest asfalt för mig känner ja nu, och hojen e underbar. Jag vågar inte tokvarva den än (inte inkörd) men jag har allt kännt hur grymt stark den e på 2an, man gör såååå lätt wheelies :) (självklart ofrivilliga...och det har bara blitt en på 2meter :tungan ....men kraften finns där :tummenupp )
Jag var lite orolig för kickstarten men trots ett par kärringstopp så startar den hyfsat snabbt, kanske ibland redan på första kicken om den e varm.

//M

Grattis! Den hojen får du inte tråkigt med!
Underbar känsla med ny hoj så här på våren?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park