Här är den - årets STORA fight!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nu är det spikat, det blir en showdown, ett möte som innefattar sällan skådad prestige och vilja. Jag vill veta, vem kommer efter säsongens slut vara högst i listan.

I vänstra hörnet, körandes en Suzuki GSXR 1000 hittar vi Kim Reas Jensen, Mikael Hägerström och Björn "DonQ" Saethe.

I högra hörnet körandes en Yamaha R1 Stefan "Fethumlan" Bernström, Robban "The tit" Augustsson iklädd sin finaste racepyamas och Oscar "The Wanker" Håkansson.

Bifogat

• alltidäck.jpg
    alltidäck.jpg
    51.1 KB · Visningar: 205
  • het.jpg
    het.jpg
    104.9 KB · Visningar: 314
ha ha ha! Ja jämt kan det bli! :rofl

Jag får väl försöka vara på plats och dokumentera skiten under året! Fastna på bild ska ni allt göra! :D

aaa gott att det blev av, snackade med Micke häromdagen och rekommenderade dig (inte för att du behöver det), och du lär ju ta över min plats med bravur och köra fortare :tummenupp

frågan är bara hur du ska stå ut med hårdrocken :)

Klart ni vinner:tummenupp

Tjoho, det här blir gôr skôj.

Humlan får spö av kickade förare...

Crashman o övriga team göre sig inte besvär, det här blir en holmgång utan motstycke i ERF historien.

Nu vinner äntligen Allt i Däck serien efter många års försök och Hindenburg&Co får vänta ytterligare ett år.

Haha... Fasiken vad kul! Hur känns det att köra i ett team med TVÅ gubbar varav en är snabbare än dig själv?! Se till att hålla Kim borta från ciggen och Hägerström ifrån hojen så kanske ni kan göra nåt bra resultat.
Det var ett tag sedan jag körde mot dig (har vi någonsin?), men senast det begav sig mot Kim så fick han se sig både om och ifrånåkt. Micke är ju bra på... ja nåt säkert!

/O.Imponerad

När förare är för kassa för att platsa hos oss dumpar vi dom hos AlltidVäck. Först Petting, nu DrunkQ.

Allvarlig talat, jag kan svårligen se hur vi skulle kunna misslyckas med att slå er. Fiver Racing kommer att rocka hårt 2008:arsele

Det lär bli ett spännande år. Demoto kommer lägga sig i o slåss i år. Vi har bestämt oss föra att inte krascha något mer..:)

Har du berättat det för de andra förarna?:va :D

Last edited:
Tjoho, det här blir gôr skôj.

Humlan får spö av kickade förare...

Crashman o övriga team göre sig inte besvär, det här blir en holmgång utan motstycke i ERF historien.

Nu vinner äntligen Allt i Däck serien efter många års försök och Hindenburg&Co får vänta ytterligare ett år.

Skulle inte tro det. 2:a platsen är redan bokad av Hägerström, med depåpersonal som gör nybörjarmisstag behöver vi inte anstränga oss så mycket....

Skulle inte tro det. 2:a platsen är redan bokad av Hägerström, med depåpersonal som gör nybörjarmisstag behöver vi inte anstränga oss så mycket....

Skulle inte tro det heller, ERF seriens överlägset bäste taktiker kommer att se till att det blir ordning o reda i Alltid Bäst.

Det enda ni vinner är möjligen kitfelscupen...

Skulle inte tro det heller, ERF seriens överlägset bäste taktiker kommer att se till att det blir ordning o reda i Alltid Bäst.

Det enda ni vinner är möjligen kitfelscupen...

Om du menar dej själv så undrar jag varför du misslyckades 2007 isåfall?

Vad misslyckades jag med? Du var teamchef ,hur gick det med det?

Det jag gjorde höll som vanligt högsta klass!

Bifogat

• knudan_070908 706.jpg
    knudan_070908 706.jpg
    49.1 KB · Visningar: 189
Om du menar dej själv så undrar jag varför du misslyckades 2007 isåfall?

Återigen, vi VANN dom racen hojen höll ihop. ;)

Nåväl - detta blir jädrans festligt. Men usch va mycket prestige det är inblandat. Och som det kommer häcklas... Huvva...

Dock finns det ju ingen anledning till oro.

Haha... Fasiken vad kul! Hur känns det att köra i ett team med TVÅ gubbar varav en är snabbare än dig själv?! Se till att hålla Kim borta från ciggen och Hägerström ifrån hojen så kanske ni kan göra nåt bra resultat.
Det var ett tag sedan jag körde mot dig (har vi någonsin?), men senast det begav sig mot Kim så fick han se sig både om och ifrånåkt. Micke är ju bra på... ja nåt säkert!

/O.Imponerad

Är inte de bägge två gubbarna snabbare än DonQ?

Är inte de bägge två gubbarna snabbare än DonQ?

Men hjärtanes... :D Är så fallet så avgår jag frivilligt.

För en som inte intresserade sig för 2hjul förräns i detta århundradet. Vad är det för gubbs?

Kim Raes är väl dansk mästare 17 gånger eller nått. Nordisk 7ggr och svensk 4ggr i superbike skulle jag tro.
En bra dag ger han fortfarande eliten en ordentlig match. Topp-3 i superbike är han alla gånger när det stämmer.

Hägerström blev väl 4a i superbike för några år sedan.

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck