BlöjRäsern
Gränsfall
Är i färd med att hänga upp min kawa ZX7R i taket för framgaffelgenomgång. Jag tänkte hänga den genom luftintagen i ramen, är detta en bra idé eller är den för klen att hänga i där?
Den blir fixerad och fin om jag hänger den därigenom menar jag. Har någon några fler förslag eller idéer så kom loss bara!
Den blir fixerad och fin om jag hänger den därigenom menar jag. Har någon några fler förslag eller idéer så kom loss bara!
Last edited:
