Händelserik vecka...

kle1991 skrev:
S*u*c*k en del SKRYTER vitt o allmänt om att man har klotat efter 30 mil, samt att man köpt den på värdehöjningen på lägenheten, och att man leker Rossi(läs IDIOT) i trafiken, man klarade konbanan för snabbt!? Redan de som kör på 18 sekunder i konbanan med Tung(utan begr) hoj så börjar se vårdslöst ut vid 18 sekunder, men KAN inte kugga på att man kör för fort som du säger, men däremot vårdslöst(om det är det du menar med att bli nekad som jag förmodar)utan då har du gjort ALLVARLIGT misstag, som att kört ner koner bromsat i konbanan med låsta hjul totalt missat nedbromsningen, detta skryter alltså du med.... det samt att man har skjutsat både syster o pappa, hoppas de inte åker med dig mer förrän du är MOGEN för att vistas i trafiken slog inte i huvudet också?

Vissa skulle nog inte fått körkortet trots allt.... :huvet
:Bugar :Bugar :Bugar

Jonte VSB R-T skrev:
tja jag har ju bara haft körkort sen torsdags. men jag lär mig nog. Vet inte hur du körde när du var grön...

det märks att det är nytt körkort...ut på banan med dig...så så....
Sluta lek i trafiken , :fatta! :kocko . ingen j-lä lekstuga.....

Jonte VSB R-T skrev:
Fan vad ni gnäller. Man skulle kunna tro att ni alla är min pappa.
Jag körde helt lagligt. Det var 70km/h i rondellen. Det körde jag inte. En bil ser mig inte så den kör inte framför mig. Det är nu men märker att jag är nybörjare. För att inte köra in i han måste jag bromsa och då orkar jag inte resa hojen.
Nja visst är jag nybörjare men gå omkulle kan alla göra. Jag belaster inte eraförsäkringar. Jag kör inte fort inne i stan för jag vill inte ha ihjäl folk. Jag har redan anmält mig till en dag på banan. Ska köra bil på bana imorgon. Så nog är jag ingen volvo raggare.
Kasta sten ni men tror ärligt inte att ni är så mycket bättre.
Och hur vidare gud bestämmer över när jag ska lämna denna jord så är vi väll ändå inne på religon. Jag trodde det var helt fritt.
Börja åk goldwing
Du skulle behöva en "pappa" som berättar saker för dig......
När du bromsar med nerlägg brukar hojen resa upp sig själv om du inte nyper så du framhjulet låser....ok.? bromsar du bakhjul...oops omkull....
Tack för att du inte belastar försäkrings kollektivet.
Kör på bana, med två hjul....
Det heter " kasta inte spjut i tält"...
Religionskriget är redan igång....sedan ca 2000 år FÖRE kristus, så glöm det...
Det är fritt att dö, bara du inte gör det så någon annan ser det...
Har kört goldwing,,, det borde du också göra,,, innan du uttalar dig om det...det går att köra fort med en sådan också ,,,Gelleråsen rekomenderas...
Något mer medans jag är i gång......???
JAJA, jag är gamal, men jag har överlevt det mesta.... :tummenupp

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jasså :confused: Vart då någonstans :confused: :confused:

.../Yoshi

Ekilla rondellen tror jag den kallas för..... har tänkt flera gånger att hur tusan kan man ha den lilla skit rondellen märkt 70 men men... vad säger man...VV tror jag bestämt :kocko

Förresten...

... en eloge till dig som startade tråden...
Vi har alla lärt oss av dig något nytt....
Det är helt ok att erkänna ett fel, och om du desutom är en politiker är du nog f-n den första som offentligt gått ut och erkänt ett misstag...jag :Bugar
och gör :tummenupp
Jag bjuder på en bira när vi ses , jag lovar.....

Jonte VSB R-T skrev:
Nu är jag ju med i klota klubben i alla fall.

Jaha.... och du vill mena att det skulle vara "nåt fint" att vara med i den. :va

Ut på bana om du vill knäskrapa o brotta ner hojen... det lär inte dyka upp nån Audi framför i alla fall. :rolleyes:

Du tycker att folk gnäller på dig.... men håll då käften om en sån här sak... färskingar på hoj har mycket att lära... SÅ ÄR DET.!!! :fakta

Rocco skrev:
Ekilla rondellen tror jag den kallas för..... har tänkt flera gånger att hur tusan kan man ha den lilla skit rondellen märkt 70 men men... vad säger man...VV tror jag bestämt :kocko

Jösses, den har jag inte sett... Ligger den på väg 263??? Isf e jag blind...
Men, men ibland har jag fel. Ska titta efter den nästa ggn jag far förbi :tummenupp
263 mellan märsta o sigtuna e :tummenupp för o wheelia!!! Synd bara att man inte kan åka på slangen hela vägen (motorn lär ju skära pga olje brist...)

.../Yoshi

Jonte VSB R-T skrev:
Titta du behöver inte klaga på min intelegens eller skriva saker som skulle kunna tolkas som ärekränkning (vilket är ett brott).
Jag klagar inte på din intelligens, jag tycker bara ditt omdömme brister.

Sticker du dessutom ut hakan och skryter om att du kraschar och kör för snabbt i konbanan etc. får du räkna med att få en verbal käftsmäll.

Jonte VSB R-T skrev:
Dock håller jag med dig i vad du skriver. Men alla har väl rätt att vara nybörjare?
Jovisst, men använd inte det som en ursäkt. Det är möjligtvis en förklaring.

Jonte VSB R-T skrev:
Sen hurvida bilen som kom in framför mig körde behöver vi väl inte gå inte på. Kanske kom han för fort. Rent juridiskt skulle ju han åka dit på det i en tvist.
Det förefaller tveksamt. Jag tror det är lite stor risk att du åker dit för värdslöshet i trafik för att ha tränat knäskrap i en rondell. Men jag är inte någon jurist, så det är mest spekulationer.

När jag var riktigt ung hade jag fått nys om att om jag gick rakt ut i gatan och blev påkörd av en bilist så var det hans fel. Detta använde jag som ett argument för att just kunna gå rakt ut i gatan utan att se mig för - "det är ju deras fel". Men min lilla hjärna ville inte riktigt koppla att även om det var bilisternas fel att jag blev påkörd så var det mig det skulle göra ont på... :3freak. Kanske något att dra lärdom av?

Edit: stavfel

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jösses, den har jag inte sett... Ligger den på väg 263??? Isf e jag blind...
Men, men ibland har jag fel. Ska titta efter den nästa ggn jag far förbi :tummenupp
263 mellan märsta o sigtuna e :tummenupp för o wheelia!!! Synd bara att man inte kan åka på slangen hela vägen (motorn lär ju skära pga olje brist...)

.../Yoshi

Jag håller på och bygger hus i Sigtuna mitt emot golfbanan och den stora vägen bredvid är gammla vägen Sigtuna - Uppsala, där åker det en hel del hojar som slangar och vrider ur hojarna.... då är det jobbigt och stå med en hammare i näven må jag säga men såååå jävla skönt och höra vrålen från hojarna :yoparty.

Så varje gång du är ute och köra den vägen så måste du vrida ur zukan så jag får något att tänka på, det är lag på det :hihi

//Anders

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...