Hämtar hem nya hojen idag

exiteme skrev:
Kan tillägga att nästa vecka ska jag köra 40 mil till Skövde, köra enduro hela helgen och sedan 40 mil hem igen!!! Det lär bli tufft Lär inte kunna sitta på en vecka:fakta

Japp, låter lite tufft får man säga :)
Nästan så att man blir sugen på att köpa sig en offroad eller enduro själv! Hade varit kul att köra lite skog som omväxling trots att man är en inbiten asfalts slav :D

Nu är det ju dagen efter, hur gick resan och hoj köpet?
Kändes allt som du hade tänkt dig?

exiteme skrev:

Oahhhh :D..... Kunde ju varit bättre, men sedan å andra sidan så hade det även kunnat vara sämmre :rolleyes:
Men nu är den ju hemma i varje fall. Och den gick hela vägen!

Osis med det att vägverkets datorer inte fungerar, skulle kunna tro att det är en oturs hoj du har fått på halsen.
Du får väll fortsätta och ringa hela dagen så kanske du hinner ta en tur nu i efm innan det blir mörkt.

Lycka till :tummenupp
Och kör försiktigt!

//M

bebbe skrev:
Oahhhh :D..... Kunde ju varit bättre, men sedan å andra sidan så hade det även kunnat vara sämmre :rolleyes:
Men nu är den ju hemma i varje fall. Och den gick hela vägen!

Osis med det att vägverkets datorer inte fungerar, skulle kunna tro att det är en oturs hoj du har fått på halsen.
Du får väll fortsätta och ringa hela dagen så kanske du hinner ta en tur nu i efm innan det blir mörkt.

Lycka till :tummenupp
Och kör försiktigt!

//M

Jag tycker vi gör ett random trådlyft. Det råkade bli den här tråden. Hur gick det med nya hojen?

Starstriker skrev:
Jag tycker vi gör ett random trådlyft. Det råkade bli den här tråden. Hur gick det med nya hojen?

Hehehe... Ja, det kan man kalla trådlyft...

Nja, jag sålde min 350 och behöll min 650 ett tag. Enduro var skitkul, men ack vad man slog sig!!! Upptäckte att jag nog var lite för klen... :rolleyes: Men man lärde sig massor i alla fall och sanslöst kul hade jag på endurolägret för tjejer! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=24650

Sen var det dags för byte igen (5:e hojen på 2 år). Ville prova på en liten sporthoj. Numera kör jag en SZR660. En hoj som ger mig mycket glädje, men också en helvetes massa grå hår..(Allt skramlar loss. Ljuddämparen trillade tex av på motorvägen förra veckan :3freak http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100272 )

bmwjohan skrev:
grattis till att du köpt en skogssmiskare. det är svinkul att köra i skogen tycker jag.

men varför köper du en slö tung fyrtaktare när du kan köpa en lätt tvåtaktare och köra med?
jag kör med yamaha yz 250. väger ca 97kg torr och har runt 53 hk. en dr 350 väger väl lätt 50 kilo mer och har väl inte ens i närheten av 53hk?
jag gav 8000kr för min cross och den håller bra så inte är det dyrt heller.

För att hon har motorcykelkörkort?

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...