Hämnas på mina grannar.

Vilken ond sjuk människa uppfann det där instrumentet......

Leon Theremin. :)
Det är ett instrument som används rätt ofta för att skapa musik med onda vibbar i skräckisar. Som i psycho när han smyger sig på duschdrapperiet...

Leon Theremin. :)
Det är ett instrument som används rätt ofta för att skapa musik med onda vibbar i skräckisar. Som i psycho när han smyger sig på duschdrapperiet...

Hur satana i hela friden funkar en sån? Ser inga strängar de håller på med :va

Last edited:
spy i en påse, frys ner skiten platt å sen släng in spyan hårt via brevinkastet så har dom en fin present på golvet sen när dom vaknar!

skaffa ett par av dessa
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=fTRMJPLmX98&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker inte du ska göra någonting.
De beter sig sådär är för att de har vuxit upp utan att få lära sig någonting som kallas empati.
Slutar man själv bete sig som folk spär man på problemet och världen blir ännu en man kortare som kan stava artig, och det är ju rackarns onödigt.

De kommer alltid vara sådär, bli inte sådan själv. Flytta så fort du kan och njut mer av människor som inte är på det där viset.
Det är mina så kallade fem cent.

Last edited:
Bli vän med Carola och be henne komma över regelbundet på nätterna och utföra excorcism. Eller hyr in en slaktare som halalslaktar diverse djur (grisar, kor osv) i din lägenhet (låter ungefär likadant båda alternativen), sen tömmer du regelbundet några hundra liter blod genom brevinkastet samtidigt som du skriker ALLAHU AKBARRR!

Annars så nämnde någon att plantera vägglöss, hade det i min förra lägenhet (försvann dock efter ett besök från anticimex)... MEN det är fan jobbigt, man vet att dom känner värmen att man ligger i sängen, och då kommer dom fram och suger blod från en FY FAN.

Annars håller jag med om att du inte borde göra nåt, skriv en arg lapp kanske. Flytta fort som fan.

Seriöst. Vad håller dom på med nu! :huvet Tänk er en dammsugare. Fast tystare med lågfrekventljud. Så låter du nu och låtit en halvtimme. Jag måste sova för jag ska jobba med vaaaad faaan är det dom håller på med. Jävla fitthuvuden är vad dom är.

Seriöst. Vad håller dom på med nu! :huvet Tänk er en dammsugare. Fast tystare med lågfrekventljud. Så låter du nu och låtit en halvtimme. Jag måste sova för jag ska jobba med vaaaad faaan är det dom håller på med. Jävla fitthuvuden är vad dom är.

543512.jpg

plus

drugs-multi-green-blue.jpg

= win

Back