Skrotnisse
What would Shervin do?
#1: Knolla deras mamma.
#2: Skär deras tung.
#3:Upprepa med alla, samma efternamn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
#1: Knolla deras mamma.
* Kladda glidmedel på dandtaget till ytterdörren. (Ganska äckligt när man inte vet vad det är som är alldeles kladdigt på handtaget, dessutom är det ingen som vet att det är du.)
*Kratta löv och tryck ner i deras brevinkast (Man kan alltid skylla på någon annan, t.ex. ungdomar.)
*Lägga sniglar i brevinkastet (Folk blir ganska förvånade när det sitter sniglar mellan tidningar och brev de plockar upp...)
Osv![]()
Brudar är SÄMST på pranks. Sorry men det är så!
Kolla bara på alla pranks på youtube, så fort brudar är inblandade blir det antingen för lamt eller för ojuste.![]()
Knöt ni näven i fickan?
Plocka hem person num. på dom "www.upplysning.se" och börja beställa hem så mycket dynga som det bara går. tidningar,pizza,böker,kläder,filmer,cd skivor sexiga underkläder och all annan skit man kan hitta i rabbatthäften mm. Sen har dom att göra med all post som kommer iaf. Det vill ja lova. Ha Ha
Eller så går man på akvarieaffären och köper frysta mygglarver!
Det funkar att gå på en fiskeaffär och köpa maggot också...
Du vet att mygglarverna inte börjar leva när man tinar dom va?
Frusna mygglarver är stendöda, däremot är dom röda riktigt illa när det kommer till allergier så om du är känslig kan dom vara besvärliga.Dom jag har köpt åt mina fiskar gör det?
Det måste dom göra, jag ser ingen annan förklaring till att jag plötsligt hade huset fullt i myggor samtidigt som en liten bit frusna mygglarver hade landat på sidan om på glaset när jag matade fiskarna.
Frusna mygglarver är stendöda, däremot är dom röda riktigt illa när det kommer till allergier så om du är känslig kan dom vara besvärliga.
(sen att handelsnamnet är röda mygglarver är ingen garanti för att det faktiskt är myggor, kan vara knott eller olika borstmaskar också)
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |