Hämnas på mina grannar.

* Kladda glidmedel på dandtaget till ytterdörren. (Ganska äckligt när man inte vet vad det är som är alldeles kladdigt på handtaget, dessutom är det ingen som vet att det är du.)

*Kratta löv och tryck ner i deras brevinkast (Man kan alltid skylla på någon annan, t.ex. ungdomar.)

*Lägga sniglar i brevinkastet (Folk blir ganska förvånade när det sitter sniglar mellan tidningar och brev de plockar upp...)

Osv :D:D

#1: Knolla deras mamma.
#2: Skär deras tung.
#3:Upprepa med alla, samma efternamn.

Efternamn?! Voad på de? ETTERNAMN!

* Kladda glidmedel på dandtaget till ytterdörren. (Ganska äckligt när man inte vet vad det är som är alldeles kladdigt på handtaget, dessutom är det ingen som vet att det är du.)

*Kratta löv och tryck ner i deras brevinkast (Man kan alltid skylla på någon annan, t.ex. ungdomar.)

*Lägga sniglar i brevinkastet (Folk blir ganska förvånade när det sitter sniglar mellan tidningar och brev de plockar upp...)

Osv :D:D

Brudar är SÄMST på pranks. Sorry men det är så! :D

Kolla bara på alla pranks på youtube, så fort brudar är inblandade blir det antingen för lamt eller för ojuste. :D

Last edited:
Brudar är SÄMST på pranks. Sorry men det är så! :D

Kolla bara på alla pranks på youtube, så fort brudar är inblandade blir det antingen för lamt eller för ojuste. :D

Må så vara :D Hittade den på lista.se (yes I cheated :yoparty)

När mina grannar störde när jag bodde norr över, rådde jag bot på det med en Ica kvantum Landskrona kasse :confused:. Slutade med att det blev helt tyst i hela trappen, och grannarna i dörren mittemot flyttade, så ja, jag e dålig på pranks :banana

Är alla grannar idioter som lever om? Om inte så kan det ju vara värt att tänka på att ifall du börjar tävla i att föra oväsen så stör du även dom normala grannarna.

Själv skulle jag bli ganska upprörd ifall nån idiot började borra med slagborr så fort nån annan spelade musik. Sen kan det ju bli ganska dyrt att betala för alla hål i väggarna när det är dags att flytta ut.

Har du provat att säga till dom förresten? Funkar inte det kan du ju ringa störningsjouren eller polisen + prata med hyresvärden.

Eller göra som min kompis:
Fjortisgrannarna spelade fjortisdisko och sjöng karaoke hela nätterna veckan igenom. Han ställde in sina högtalare i köket (som vetter mot fjortishållet) och spelade Pantera till söndagsfrukosten. Hans frukost, inte fjortisarnas :)

Plocka hem person num. på dom "www.upplysning.se" och börja beställa hem så mycket dynga som det bara går. tidningar,pizza,böker,kläder,filmer,cd skivor sexiga underkläder och all annan skit man kan hitta i rabbatthäften mm. Sen har dom att göra med all post som kommer iaf. Det vill ja lova. Ha Ha

Plocka hem person num. på dom "www.upplysning.se" och börja beställa hem så mycket dynga som det bara går. tidningar,pizza,böker,kläder,filmer,cd skivor sexiga underkläder och all annan skit man kan hitta i rabbatthäften mm. Sen har dom att göra med all post som kommer iaf. Det vill ja lova. Ha Ha

Funkar inte på upplysning längre ;) de fyra sista visas icke mer.

Vad är problemet? Skaffa större högtalare än grannen.
Fungerade för mig när min granne spelade elgitarr, lätt att överrösta :tummenupp

Du vet att mygglarverna inte börjar leva när man tinar dom va?

Dom jag har köpt åt mina fiskar gör det?

Det måste dom göra, jag ser ingen annan förklaring till att jag plötsligt hade huset fullt i myggor samtidigt som en liten bit frusna mygglarver hade landat på sidan om på glaset när jag matade fiskarna.

Dom jag har köpt åt mina fiskar gör det?

Det måste dom göra, jag ser ingen annan förklaring till att jag plötsligt hade huset fullt i myggor samtidigt som en liten bit frusna mygglarver hade landat på sidan om på glaset när jag matade fiskarna.
Frusna mygglarver är stendöda, däremot är dom röda riktigt illa när det kommer till allergier så om du är känslig kan dom vara besvärliga.
(sen att handelsnamnet är röda mygglarver är ingen garanti för att det faktiskt är myggor, kan vara knott eller olika borstmaskar också)

Frusna mygglarver är stendöda, däremot är dom röda riktigt illa när det kommer till allergier så om du är känslig kan dom vara besvärliga.
(sen att handelsnamnet är röda mygglarver är ingen garanti för att det faktiskt är myggor, kan vara knott eller olika borstmaskar också)

Nu måste jag testa i en burk...

Jag kom på en annan sak, lär dig spela theremin... Gärna tidiga morgnar, med en hyfsad volym...
[YOUTUBE-ID]K6KbEnGnymk[/YOUTUBE-ID]

Back