Hälsningar

hälsar på alla, om det inte är förjävla kallt då sitter händerna fastfrusna på handtagen...

Klart man hälsar, när det dyker upp ymniga skägg på kromslädar viftar jag extra frenetiskt :hej

Hälsar på allt o alla, nästan iaf. :hej

Jao, det känns trevligt! En hand eller en bekräftelse genom ett litet huvudlyft beroende på hur säkert det är att släppa styret. En poll på detta vore kul. Redan gjorts?

Hälsar på alla utom läderknuttar i fällknivsställning. När jag hälsar, hälsar de oftast inte tillbaka. Därför behagar jag inte att hälsa om inte de hälsar först.

Edit: för att man ska förstå

Last edited:
kör man i nån större stad och möter en annan hoj i snitt var 7e sekund blir det lite tröttsamt. Ute på landsvägen hälsar jag :) förtutsatt att vägen är fri annars kanske jag försöker gestikulera nåt annat

Hälsar på alla utom läderknuttar i fällknivsställning. OM de hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är de för "fina" för att hälsa tillbaka så jag har helt enkelt slutat bry mig.

Vilka knivar syftar du på? Customknivarna eller rr-knivarna?

Sen blir det väldigt rörigt i nästa mening.. "Om dom hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är dom för fina för att hälsa tillbaka".....

Det blir lite svårt för dom att hälsa tillbaka om inte du hälsar först och då är det ju lite taskigt att avfärda dom som "för fina" för att hälsa tillbaka.

Jag hälsar på alla. :hej

Det är roligt att sitta på en skrevraket och vinka till folk på kromslädar. De vet aldrig riktigt om de skall vinka tillbaka eller inte. Extra roligt är det att sitta på en skrevraket och hälsa på en grupp hojåkare på kromslädar med skinnvästar. De vinkar aldrig tillbaka... :3freak

Vilka knivar syftar du på? Customknivarna eller rr-knivarna?

Sen blir det väldigt rörigt i nästa mening.. "Om dom hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är dom för fina för att hälsa tillbaka".....

Det blir lite svårt för dom att hälsa tillbaka om inte du hälsar först och då är det ju lite taskigt att avfärda dom som "för fina" för att hälsa tillbaka.

Ok.. RR-åkare sitter inte som en fällkniv då de har böjda knän. En fällkniv är bara vikt en gång, på mitten :smasha

Och jag menade givetvis att när jag hälsar, hälsar de oftast inte tillbaka. Därför behagar jag inte att hälsa om inte de hälsar först. Got it? :tummenupp

Hojen välter väl om de släpper styret med ena handen.

Jag hälsar från mars till juli sen är jag så jävla trött på er allihop så jag skiter i det :hej

Hälsar på alla utom customhojar med 2m framgaffel då jag aldrig varit med om att de hälsar tillbaka så gav till slut upp att försöka. Tycker det är så vackert att nästan alla hälsar på varandra :yoparty

Klart man hejar.
Finns inget bättre när man är ute och åker en solig dag på någon trevlig kurvig vägsträcka och så möter man en eller fler biker-syskon att heja på och de hejar tillbaka. Man blir alldeles varm i själen. :kär

Hejar så klart även inom tätbebygt område när omständigheterna tillåter.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT