Fattar inte vitsen med att heja.. tidigt på sessongen vinkar dom flesta med på armar och ben som en sprattel gubbe som aldrig sett en hoj tidigare, nu när man möter fler o fler blir det ganska fånigt att vinka på alla mötande även på motorvägar och leder med mitt räcken mm. Kommer man nära så man nästan har ögon kontakt brukar jag heja men inte alltid beroende på humör och konsentration på uppgiften. Avensjukan förstår jag inte riktigt vad en del menar, sporthoj vs Harley. Dom flesta som kör sådana hojar som är dubbelt så dyra har ganska ordnad ekonomi och kan om han vill säker köpa tre sporthojar, och om man tar min sportster som är trimmad för mer pengar en vad många sporthojar kostar och har mer hk/nm en dom flesta. varför skulle jag vara avensjuk? jag har den och bygger på för jag gillar det och kör på gatan. Nu gillar jag faktiskt sporthojar med men jag kan inte förstå varför man kränger på sig tajta skinställ med puckar på allmänväg. När jag såg filmen Driven med Sylvester Stallon köra med formelbilarna på stan skämdes jag nästan över hur lågt man kan sjunka. Lite så känner jag också över er som har era idoler på race banan. Tillbaka till hejandet så vet jag att alla oavsett hojtyps intresse är mycket trevliga "i bastun är vi alla lika" som ordspråket säger men jag kommer ändå bara heja när jag har lust och är på det humöret.