Rasorblade
Ny medlem
Ja visst man bli ju så jevvla leSSeN om man inte får en heLLsning tillbaka så varför liksom bjuda på en själv först?!![]()
Vinka inte med hela handen nästa gång...använd bara ett finger så kommer du till 95% få en reaktion tillbaka.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst man bli ju så jevvla leSSeN om man inte får en heLLsning tillbaka så varför liksom bjuda på en själv först?!![]()

Passande att det står hej hej under ditt mick.Håller med dig norman, hålla på å hejja på alla hojjar så har man ju fullt upp!, jag hejjar på samma kategori av hoj som jag kör. Kör ja motard hejjar ja på motarder, sport-sport å så vidare. Varför vinka på en som kör t.ex hd??, vad har jag gemensamt med honom förutom lappen??
Nä inget fjanteri med hejdlöst vinkande hit å dit!

Håller med dig norman, hålla på å hejja på alla hojjar så har man ju fullt upp!, jag hejjar på samma kategori av hoj som jag kör. Kör ja motard hejjar ja på motarder, sport-sport å så vidare. Varför vinka på en som kör t.ex hd??, vad har jag gemensamt med honom förutom lappen??

Hälsa me motard gör man genom att dra upp den på slangen! Borde alla veta![]()
:Håller med dig norman, hålla på å hejja på alla hojjar så har man ju fullt upp!, jag hejjar på samma kategori av hoj som jag kör. Kör ja motard hejjar ja på motarder, sport-sport å så vidare. Varför vinka på en som kör t.ex hd??, vad har jag gemensamt med honom förutom lappen??

Enda gången en slädåkare höjer handen är när man ligger på så jävligt att man helt enkelt inte KAN vara en moped.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem