Hälsa på Matte :)

Ett tips till er som av olika anledningar inte kan/vill åka till Orup och hälsa på, så är ett brev eller vykort också mycket uppskattat!
Postadressen:
Rehabcentrum/Orup
Mathias E* , avdelning 109
Orupssjukhuset
22185 Lund​
(japp postadressen skall vara Lund även om sjukhuset ju inte ligger där)

Ett tips till er som av olika anledningar inte kan/vill åka till Orup och hälsa på, så är ett brev eller vykort också mycket uppskattat!
Postadressen:
Rehabcentrum/Orup
Mathias E* , avdelning 109
Orupssjukhuset
22185 Lund​
(japp postadressen skall vara Lund även om sjukhuset ju inte ligger där)

:tummenupp

E* är det så man gör på pga sekretess och det kommer fram endå, eller skall det fyllas i korrekt efternamn ?? :va

:tummenupp

E* är det så man gör på pga sekretess och det kommer fram endå, eller skall det fyllas i korrekt efternamn ?? :va

Jag skrev så för att jag kände att det var onödigt att lämna ut hela namnet på ett offentligt forum. Avdelningen är ganska liten, så tror att det kommer till rätt Matte även om man bara skriver förnamn. :) Vill man ändå ha efternamn kan man ju pma mig eller någon annan som känner till efternamnet.

Tack allihopa!!
Jag var där idag och snackade lite med matte och han hälsar alla att han blir glad för besök. Han är ev. på väg till en lgh pratas om 24/11 men vet inte exakt återkommer om var och när.

Tack för ert stöd.

Kör fort men kör säkert......

matte

vill ej verka vilsen men,varför är han på sjukan?vurpat eller krockat?

mvh loco matti

vi stövlade in 15 st (?) och livade upp det lite på mattes rum och i matsalen på orup idag :banana

han verkade komma i stämning när b_g-skämten började hagla :D
han skrattade som fanken iaf :gnissla
hoppas att det inte var jobbigt att vi dök upp så många gubben, kämpa vidare ! :krama

Ja det var härligt att se Matte skratta... :tummenupp

Kämpa på! Du sa något i mitt öra som jag tyvärr inte uppfattade, men det gör inget - syntes i ögonen att det var positivt.

Jättehärligt att se att han är så positiv och så med!

Fast säg nån gång han inte är positiv!? :):banana

Skönt att höra att ni varit och hälsat på honom. Jag och Åsa var där för några dagar sedan och det var väldigt trevligt att se honom vid så pass god vigör. Han är stark!
Fortsätt gärna hälsa på honom. Det skall iaf jag göra, eller iaf försöka. ;)

Glöm heller inte bort Henriksson. Även han behöver ett besök lite då och då. :kramar

Ju mer vi kan besöka våra vänner desto bättre mår dem. Vi måste ta hand om varandra. :kramar Jag vet att jag nu låter lite dryg men så'n är jag. Det vet ni. :arsele

Skulle hälsa till er alla från Matte.
Vet inte hur många som varit där på sista tiden men killen gör framsteg :tummenupp :yoparty
Fått igång armar och händer så nu kan han kommunicera med hjälp av datorn :)

Så jä*la gott att se honom. Fortfarande lika envis, bestämd och glad :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...