Hälla Ring 23:e augusti

Stenhård seksförTi 0utlaw!

:yoparty

Det är synd och skam att man är så gammal och mesig, annars hade man släpat sig till Rörken idag....meeeen, jobbet är ivägen..

Gött att det gick bra med Örn-anden iaf, men det var ett helvetes lowsidande igår!
Tur att orange grupp skötte sig, men det var ju en samling rutinerade badboys i den också. :D

Outlaw-fighter-farsa-Almgren har kanske KAK-regionens hårdaste grepp på rettafightern - de är lika passande på honom som mina aliendekaler på seKsförtin'. :rofl

Almgren - klart dagens fetaste nedlägg! :Bugar

Skönt att allt gick väl med Örnen... Var det någon som såg vad som hände?

Själv är man ju lika trögfattad som vanligt. Jag kommer ofta på dagen efter vad jag borde ha gjort. Det vore bra att köra en sån där tre- eller fyradagars någongång. Då kan man testa det man kommer på under natten nästa dag! :) Nästa gång ska jag tänka på att ha fotpinnen i hålfoten på den yttre foten istället för att ligga kvar på tåspetsen. DÅ tror jag att det blir lättare att ha trycket på yttre benet istället för på inre.

Skönt att allt gick väl med Örnen... Var det någon som såg vad som hände?

Själv är man ju lika trögfattad som vanligt. Jag kommer ofta på dagen efter vad jag borde ha gjort. Det vore bra att köra en sån där tre- eller fyradagars någongång. Då kan man testa det man kommer på under natten nästa dag! :) Nästa gång ska jag tänka på att ha fotpinnen i hålfoten på den yttre foten istället för att ligga kvar på tåspetsen. DÅ tror jag att det blir lättare att ha trycket på yttre benet istället för på inre.

ÖPPET MÅL trixter, men på tal om "trög"..hur går det med korten..? O filmen:va:D

Om någon har tagit, eller vet var bilder finns, får gärna länka...

:yoparty

Det är synd och skam att man är så gammal och mesig, annars hade man släpat sig till Rörken idag....meeeen, jobbet är ivägen..

Gött att det gick bra med Örn-anden iaf, men det var ett helvetes lowsidande igår!
Tur att orange grupp skötte sig, men det var ju en samling rutinerade badboys i den också. :D

Outlaw-fighter-farsa-Almgren har kanske KAK-regionens hårdaste grepp på rettafightern - de är lika passande på honom som mina aliendekaler på seKsförtin'. :rofl

Almgren - klart dagens fetaste nedlägg! :Bugar

Handtaget är riktigt outlaw, tillsammans med acerbislyktan och fäljstrajpsen så är fighteroutlawfaktorn skyhög!

Du borde kasta på det här kitet på din. :yoparty

ÖPPET MÅL trixter, men på tal om "trög"..hur går det med korten..? O filmen:va:D

*S* Kommer. Korten blev tyvärr ganska dåliga. Den lilla kameran är verkligen ingen höjdare på att fokusera! :(

Filmerna vet jag inte riktigt hur jag ska publicera men jag löser det på något sätt. Ska försöka hinna med det ikväll men jag törs inte lova något.

Här kommer några bilder från den 23:e. Blev inte så mycket fotat.
En film är på G att klippas när jag får tid.

Trixter: Den gröna kawan passade nog mig bättre... vi kan göra ett byte rakt av! :D

Bifogat

• IMG_0929_fb.jpg
    IMG_0929_fb.jpg
    106 KB · Visningar: 66
  • IMG_0959_fb.jpg
    IMG_0959_fb.jpg
    102.5 KB · Visningar: 75
  • IMG_0956_fb.jpg
    IMG_0956_fb.jpg
    94.6 KB · Visningar: 77
  • IMG_0954_fb.jpg
    IMG_0954_fb.jpg
    100 KB · Visningar: 81
  • IMG_0943_fb.jpg
    IMG_0943_fb.jpg
    82.8 KB · Visningar: 78
  • IMG_0942_fb.jpg
    IMG_0942_fb.jpg
    93.8 KB · Visningar: 79
  • IMG_0933_fb.jpg
    IMG_0933_fb.jpg
    109 KB · Visningar: 59
  • IMG_0930_fb.jpg
    IMG_0930_fb.jpg
    133.4 KB · Visningar: 68
Ytterligare några bilder...

Bifogat

• IMG_0962_fb.jpg
    IMG_0962_fb.jpg
    137.5 KB · Visningar: 71
  • IMG_0963_fb.jpg
    IMG_0963_fb.jpg
    115 KB · Visningar: 68
  • IMG_0966_fb.jpg
    IMG_0966_fb.jpg
    108.7 KB · Visningar: 69
  • IMG_0967_fb.jpg
    IMG_0967_fb.jpg
    78.7 KB · Visningar: 63
  • IMG_0968_fb.jpg
    IMG_0968_fb.jpg
    74.7 KB · Visningar: 79
  • IMG_0970_fb.jpg
    IMG_0970_fb.jpg
    108.1 KB · Visningar: 76
Ha ha ännu en bild på mig när man "tourar" i sadeln:D Måste börja klämma ihop mig bakom kåpan så att det åtminstånne ser ut som jag åker bana:D

Almgrens kroppshållning i sadeln is the shit :tummenupp Riktig rossi ligga:yoparty

Last edited:
Ha ha ännu en bild på mig när man "tourar" i sadeln:D Måste börja klämma ihop mig bakom kåpan så att det åtminstånne ser ut som jag åker bana:D

Almgrens kroppshållning i sadeln is the shit :tummenupp Riktig rossi ligga:yoparty

Ja, ta och smörj sadeln med nå vinylglans eller liknande.
Då kanske du kan hasa dig över kanten med ena skinkan...:gnissla

Den gröna kawan passade nog mig bättre... vi kan göra ett byte rakt av! :D

Självklart! Man är väl en kompis! :D

Har nu lyckats klämma upp det lilla jag fick med. Tyvärr är kvaliteten inte speciellt bra men på de första bilderna beror det på motivet. :arsele

http://photogallery.hildingstam.com/

Filmerna kommer senare så jag får tid att fixa till dem. Det är bara en massa småsnuttar nu.

Ja, ta och smörj sadeln med nå vinylglans eller liknande.
Då kanske du kan hasa dig över kanten med ena skinkan...:gnissla

Äntligen ett tips som jag kan använda:D

Har nu lyckats klämma upp det lilla jag fick med. Tyvärr är kvaliteten inte speciellt bra men på de första bilderna beror det på motivet. :arsele

Filmerna kommer senare så jag får tid att fixa till dem. Det är bara en massa småsnuttar nu.

Synd att "läpp" bilden inte förmedlar vad samtalsämnet var:D

Last edited:

Hoppas det är ok att låna ett par ego-bilder till facebook:va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...