Gyssinge vägen - status på den?!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Ja då tänkte jag höra med er uppe i Gävle om ni vet hur vägen över gysinge ser ut, grus, hål osv då jag tänkte ta mej upp med hojen och vill gärna åka där över så jag kan svänga in i Årsunda och sen vidare upp till Hudik :)

Tack på förhand :)

Last edited:
:( tycker vi kan ta bort denna tråd eftersom de vart mer rättstavning än svar på frågan.

Jag åkte Gysinge, Österfärebo, Årsunda, Sandviken i helgen, om det är den vägen du menar? Jag åkte visserligen bil, men märkte inget särskilt illavarslande med vägen. Tänkte inte särskilt på det, men tror att den var i bra skick, annars hade jag nog reagerat.

Jag åkte Gysinge, Österfärebo, Årsunda, Sandviken i helgen, om det är den vägen du menar? Jag åkte visserligen bil, men märkte inget särskilt illavarslande med vägen. Tänkte inte särskilt på det, men tror att den var i bra skick, annars hade jag nog reagerat.

:nicka de är den vägen jag menar.

Tack så mycke

Jag åkte samma som Peterlan, fast med hoj o den är helt okej.

:tummenupp tackar för infon, kan va så jobbigt att åka där om de är en dålig väg :)

Last edited:
I lördags körde vi 272.an från Sandviken till Bollnäs och vidare mot Växbo-vallsta -nianfors-njutånger-Hudik. kanon väg:D kanske lite sand på nåt ställe.

I lördags körde vi 272.an från Sandviken till Bollnäs och vidare mot Växbo-vallsta -nianfors-njutånger-Hudik. kanon väg:D kanske lite sand på nåt ställe.

:) Jaså bara lite grus? de låter ju bra de då kanske man vågar ta de vägarna upp då så man slipper sitta på E4:an i 35 mil :näsblod

:) Jaså bara lite grus? de låter ju bra de då kanske man vågar ta de vägarna upp då så man slipper sitta på E4:an i 35 mil :näsblod

Äsch, 35 mil är väl inget. Det är 75 mil från Växjö till Hudik! E4,an är dödstråkig.

Äsch, 35 mil är väl inget. Det är 75 mil från Växjö till Hudik! E4,an är dödstråkig.

:va Brukar du roa dej med å åka dit då?
Men nä E4:an mellan Uppsala och Hudiksvall är trölig som bara den, då är Gysinge vägen roligare.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026