Chris Ash
Kapten Gars
Man lär så länge man lever, förhoppningsvis sista gången nån blåser dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
campar skrev:Kan du inte lite mera utförligt berätta vad det är som hänt, så vi inte spånar helt fel i denna tråd!
//Niklas
Chris Ash skrev:Man lär så länge man lever, förhoppningsvis sista gången nån blåser dig.
Flamma77 skrev:Första och sista gången! Min oskuld är borta för evigt. Människor är onda. Nu vet jag det.![]()
Chrille skrev:Äsch då- Det är fan så mycket trevligare att tro gott om folk och bli blåst emellanåt än att leva sitt liv och misstro allt och alla.
vågen skrev:www.eu-computersinc.com använder bilder osm skulle kunna komma från tillverkarna/återförsäljarna av dom datorerna. Jag tror knappast att dom har frågat om dom får använda bilderna, bryter man mot copyright så kan det bli dyrt.
Kolla med alienware om det är deras bilder och säg hur det är.
Chrille skrev:Äsch då- Det är fan så mycket trevligare att tro gott om folk och bli blåst emellanåt än att leva sitt liv och misstro allt och alla.
Cat skrev:Be och få en fraktsedelskopia av Schenker...
Så nu är du helt desperat o gör VAD SOM HELST för att dra in lite kosing då???? purr purr(rullar runt med blottad mage o vill bli kliad)Flamma77 skrev:Det blev MYCKET dyrt.![]()
![]()
ktmjacke skrev:Så nu är du helt desperat o gör VAD SOM HELST för att dra in lite kosing då???? purr purr(rullar runt med blottad mage o vill bli kliad)![]()
Flamma77 skrev:Jag har blivit blåst som fan av en liga/person som "köper" elektronikgrejjer på internet, i detta fall Blocket.se![]()
Detta är ganska vanligt tyvärr man ska vara skeptisk då företaget inte har en telefon eller fastadress som man kan vända sig till.
Men hemsidan du!!! bara den luktar skojare långväg och forna öststat?
no way!
FUBAR skrev:Testade att ringa till dom men numret var avstängt![]()
2ono skrev:Flamma77 skrev:Jag har blivit blåst som fan av en liga/person som "köper" elektronikgrejjer på internet, i detta fall Blocket.se![]()
Detta är ganska vanligt tyvärr man ska vara skeptisk då företaget inte har en telefon eller fastadress som man kan vända sig till.
Men hemsidan du!!! bara den luktar skojare långväg och forna öststat?
no way!
Ja, hade jag varit lite noggrannare så hade jag sett den innan jag skickade varan...![]()
![]()
Men killen som jag hade kontakt med sa inget om 'firman' som så. Jag fick bara intrycket att han använde jobbmejlen när han skrev och jag brukar inte kolla upp vart folk som jag sålt grejjer till jobbar...![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |