Guldgrävare i indien

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Fick just ett samtal från nån snubbe från nått annat land.. Han pratade bara engelska. Han ville erbjuda mig att investera 10.000 euro i hans företag som kunde dubbla mina pengar med 800% på ett år.. Han skulle gräva guld å pumpa olja. Å med tanke på all terrorism i världen va detta en jätte-investering som Inte kunde gå åt helvete. :tummenupp Han skulle skicka mejl om info på allt detta imorgon å skulle ringa mig senare på dagen.. Ja behövde inte betala några pengar imorgon. Å om ja gjorde det skulle ja få ett konto på national bank i dubai.. Med eget lösenord å allt.. :fakta Behövde alltså inte skicka pengarna till hans företag..!

Okej nu tänker ju inte ja skicka några pengar eller ens svara imorgon när han ringer. Å när han trodde att han hittat en riktig rik investerare å frågade va ja jobbade med så svarade ja ju att ja jobbar med att köra lastbil så sa han inte ett ord på typ 10 sekunder.. :tungan .. Inte heller sa han hej då vilket ja tyckte va riktigt uselt.. Hehe
Någon annan som blivit uppringd såhär..??

Det där är ju skottsäkert, om man ändå hade fått ett sådant erbjudande nån gång, go for it!!

Det där är ju skottsäkert, om man ändå hade fått ett sådant erbjudande nån gång, go for it!! :rolleyes:

edit: det ekade visst

Jag blev faktiskt uppringd förra sommaren av de där som körde bluffen att man vunnit en resa till Västindien eller Karibien eller var det nu var, och som bara behövde ens kontonummer för att kunna genomföra bokningen (och sen länsade de kontot)!!! Jag la på i örat på dem efter 10 sekunder. Man fattar ju att det är något lurt!

den där med karibien resor kör dom fortfarande med...svarade i telefon hos mina päron för 3 veckor sedan..då va det en inspelad röst som grattade till en karibien resa med allt betalt.....det dom behövde va att man skulle trycka in sitt visa nummer så att resan kunde skickas till rätt adress....**KLICK**

aTT DOM INTE LÄGGER NER SÅNNA SAKER...
Finns det eller vet NI här om ngn dum jävel som gjort så..alltså knappat in sitt nummer....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8