Fick just ett samtal från nån snubbe från nått annat land.. Han pratade bara engelska. Han ville erbjuda mig att investera 10.000 euro i hans företag som kunde dubbla mina pengar med 800% på ett år.. Han skulle gräva guld å pumpa olja. Å med tanke på all terrorism i världen va detta en jätte-investering som Inte kunde gå åt helvete.
Han skulle skicka mejl om info på allt detta imorgon å skulle ringa mig senare på dagen.. Ja behövde inte betala några pengar imorgon. Å om ja gjorde det skulle ja få ett konto på national bank i dubai.. Med eget lösenord å allt..
Behövde alltså inte skicka pengarna till hans företag..!
Okej nu tänker ju inte ja skicka några pengar eller ens svara imorgon när han ringer. Å när han trodde att han hittat en riktig rik investerare å frågade va ja jobbade med så svarade ja ju att ja jobbar med att köra lastbil så sa han inte ett ord på typ 10 sekunder..
.. Inte heller sa han hej då vilket ja tyckte va riktigt uselt.. Hehe
Någon annan som blivit uppringd såhär..??

Okej nu tänker ju inte ja skicka några pengar eller ens svara imorgon när han ringer. Å när han trodde att han hittat en riktig rik investerare å frågade va ja jobbade med så svarade ja ju att ja jobbar med att köra lastbil så sa han inte ett ord på typ 10 sekunder..

Någon annan som blivit uppringd såhär..??