Gula faran s[ld, skogsmulle hemma.

Patlar

Utan GSXR, med stånka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF 426 -00, GSXR750-85, GSXR1100-92(Sålda)
L"nge sedan jag var inne p[ forumet, men h'r verkar allt vara som vanligt.

T'nkte bara meddela att min gamla tokgula GSXR/85 har f[tt flytta till en ny/gammal 'gare och att jag from ig[r ist'llet 'r 'gare till en cross som jag ska ha i skogen.

Det blev en Yamaha YZF 426 -00 i bedr;vligt skick, men det b;r ju g[ att 'ndra p[.
"r det n[gon h'r p[ forumet som besitter gedigna 426 kunskaper, s[ f[r ni hemskt g'rna hojta till.

ber dessutom om urs'kt f;r alla ['; i texten, tangentbordets fel.

//Patrik

Jag har drällt i stort sett varje måndag på rörken med min gamla gula GSXR, så vi har setts. Jag åkte mycket fram till och med säsongen 2007, sen blev det mindre o mindre.

Vid senaste besiktingen av gammeln märkte jag att 150 mil hade avverkats på 2 år, så då blev beslutet enkelt.
Dock inte sagt att sporthojseran är över för min del, om/när en annan maskin inhandlas blir det dock en modernare med mindre harleykänsla (åk 1h, skruva 2h).

Just nu blir det dock skogsåka, om jag får igång stånkan vill säga.

Just nu blir det dock skogsåka, om jag får igång stånkan vill säga.

Hej!

Vart kör du skogsåkning någonstans?
Själv så är jag också ganska ny innom enduro, är riktigt kul. Svårt ibland och jobbigt ibalnd men man lärsig hela tiden :)

Jag kör mest på Rörken spåret men det är ju kul att pröva andra banor.
Hojta till om du vill hänga på :tummenupp

Än så länge kör jag ingenstans, 426:an var/är tokrisig så jag håller på o fixar till den. Fick faktiskt igång den för första gången alldeles nyss (:banana halv seger)

Sen bor jag i stort sett i skogen, så jag kommer till att börja med köra här hemma (med markägarens tillstånd).
När jag blir lite varm i kläderna ska jag garanterat hojta till för att haka på.

Back