Gula faran s[ld, skogsmulle hemma.

Patlar

Utan GSXR, med stånka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala +2,5mil
Hoj
Yamaha YZF 426 -00, GSXR750-85, GSXR1100-92(Sålda)
L"nge sedan jag var inne p[ forumet, men h'r verkar allt vara som vanligt.

T'nkte bara meddela att min gamla tokgula GSXR/85 har f[tt flytta till en ny/gammal 'gare och att jag from ig[r ist'llet 'r 'gare till en cross som jag ska ha i skogen.

Det blev en Yamaha YZF 426 -00 i bedr;vligt skick, men det b;r ju g[ att 'ndra p[.
"r det n[gon h'r p[ forumet som besitter gedigna 426 kunskaper, s[ f[r ni hemskt g'rna hojta till.

ber dessutom om urs'kt f;r alla ['; i texten, tangentbordets fel.

//Patrik
 
Jag har drällt i stort sett varje måndag på rörken med min gamla gula GSXR, så vi har setts. Jag åkte mycket fram till och med säsongen 2007, sen blev det mindre o mindre.

Vid senaste besiktingen av gammeln märkte jag att 150 mil hade avverkats på 2 år, så då blev beslutet enkelt.
Dock inte sagt att sporthojseran är över för min del, om/när en annan maskin inhandlas blir det dock en modernare med mindre harleykänsla (åk 1h, skruva 2h).

Just nu blir det dock skogsåka, om jag får igång stånkan vill säga.
 
Just nu blir det dock skogsåka, om jag får igång stånkan vill säga.

Hej!

Vart kör du skogsåkning någonstans?
Själv så är jag också ganska ny innom enduro, är riktigt kul. Svårt ibland och jobbigt ibalnd men man lärsig hela tiden :)

Jag kör mest på Rörken spåret men det är ju kul att pröva andra banor.
Hojta till om du vill hänga på :tummenupp
 
Än så länge kör jag ingenstans, 426:an var/är tokrisig så jag håller på o fixar till den. Fick faktiskt igång den för första gången alldeles nyss (:banana halv seger)

Sen bor jag i stort sett i skogen, så jag kommer till att börja med köra här hemma (med markägarens tillstånd).
När jag blir lite varm i kläderna ska jag garanterat hojta till för att haka på.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top