Den här är faktiskt riktigt snygg.
http://web.duells.se/katalog/Catalogue.aspx?nid=326548#params:nid=306574&t=Info
http://web.duells.se/katalog/Catalogue.aspx?nid=326548#params:nid=306574&t=Info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som de flesta bilister tror att man är en mc polis när man kommer med gul väst ganska kul att se när dom stannar och åker åt sidan på nästan trafikfarliga sätt när man kommer åkande.
Dock verkar dom inte hålla förmin slets sönder efter 2mån sen har det inte blivit nån ny.
Är känslorna av skam och förnedring alltför svåra att stå ut med kan du alltid ta av dig västen runt kvarteret...
![]()
Helljus + hörbart avgassystem är bättre!
Om min hustru skulle kräva att jag bar reflexväst så är ju inte frågan så mycket om vad andra tycker, som vad hon vill. Att jag riskerar en del i trafiken med MC gör hon orolig gissar jag, så varför inte bjussa på att bära väst om det lindrar lite av hennes oro.
Är känslorna av skam och förnedring alltför svåra att stå ut med kan du alltid ta av dig västen runt kvarteret...
![]()
Helljus +
Se dessutom alla på och kring vägen som intelligensbefriade älgar och kör så att de inte har en chans att ställa sig i vägen för dig hur mycket de än försöker.
Ja, för det händer ju tätt som oftast där man sitter i sin plåtlåda i trafiken att man hör en hoj med öppna rör ...
Seriöst--- "hörbart avgassystem är bättre!".
Ingen hör dig förens det är för sent... räcker med att ha radion på normal volym, så är ditt 20 000:- yoshimura värt = NADA!!!...
Ljud för cyklister och fotgängare, ljus för bilar i färdriktningen.
(Har aldrig blivit påkörd bakifrån.)
Edit: Hört talas om att elhybrider ska utrustas med elekroniskt motorljud så fotgängare slutar stiga ut i gatan mitt framför dem?
Den var faktiskt snygg! Till svarta byxor och svart hoj!Kanske kan denna vara ett alternativ???![]()
Tvärtom... Hon får behålla honom helt för sig själv!Tänk om hon skulle se digDå skulle det va slut diRekCt
![]()
Måste du fulifiera tanten för att få ha henne i fred?Men ärligt, har du fru behöver du väl för faen inte bry dig om hur du ser ut när du kör eller?
Känns det bättre för fru att du tar ut din <200kg >120hk supersporthoj och kör som det inte fanns en morgondag bara du tar på dig västen så på med skiten och kör!
Om den egentligen tillför något eller inte lägger jag ingen värdering i, om den ser ut som skit eller inte får coolare killar än jag värdera. Men om det lugnar din bättre hälft så varför inte. Jag vill tex att min sambo skall ha cykelhjälm när hon cyklar till jobbet (de bästa organdonatorerna är cyklister, skallen är paj alla orgen fungerar fint) och det är inte det snyggast eller mest praktiskta för frissan men det känns skönare för mig att skicka iväg henne på cykeln då.
Sen kan du väl skaffa en väst med text på. "jag har väst så du skall se min när jag kör om svensson"![]()
Förlovningsring.Om min hustru skulle kräva att jag bar reflexväst så är ju inte frågan så mycket om vad andra tycker, som vad hon vill. Att jag riskerar en del i trafiken med MC gör hon orolig gissar jag, så varför inte bjussa på att bära väst om det lindrar lite av hennes oro.
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra