Gul motard skärm till Husa?

speedbas

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2007
Hoj
Husqvarna 570te 01`
Halloj,
jag hade tänkt att sätta på en gul motard skärm från Husa på min Hva är det nån här som vet vart man kan köpa en sån?
(hittar ingen gul Hva motard skärm)
/ Janne

När vi ändå snackar gul husaskärm

Är de nån som vet om den passar hyffsat mot Gasgas nyans av gul?

Edit:

On-topic så kan du nog beställa hos en KTM-åf

Pröva leta rätt på art.nr. via en reservdelskatalog (finns uppladdade på husas hemsida)
Sen söker du på numret du får hos t.ex. Karlströms motor och kan beställa därifrån :)

Last edited:
Är ganska säker på att det finns gul framskärm till hva. Då får kolla efter en till 450/510 -04-05 eller nått sånt (eller lyfta luren o ringa en ÅF)
Annars skulle jag persoligen hellre välja en snygg universal-skärm framför en husa skärm som jag inte alls tycker passar ihop med designen på en Hva.

Är ganska säker på att det finns gul framskärm till hva. Då får kolla efter en till 450/510 -04-05 eller nått sånt (eller lyfta luren o ringa en ÅF)
Annars skulle jag persoligen hellre välja en snygg universal-skärm framför en husa skärm som jag inte alls tycker passar ihop med designen på en Hva.

Jag har talat med Bjarne (Bp racing) och han verkar inte säker på att det finns någon gul motardskärm till Hva(håller på att letar). Jag har letat efter gul universal men inte hitat nån, därav funderingarna om Husa skärm.

Jag har talat med Bjarne (Bp racing) och han verkar inte säker på att det finns någon gul motardskärm till Hva(håller på att letar). Jag har letat efter gul universal men inte hitat nån, därav funderingarna om Husa skärm.

Acerbid har en universal som är gul

*/ ?>
Back