Att metallica är med gör att jag är grymt sugen att köpa 3:an!Va ju inte helt fel att få spela One och Nr of the beast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att metallica är med gör att jag är grymt sugen att köpa 3:an!Va ju inte helt fel att få spela One och Nr of the beast
Har bara spelat en stund men när får man number of the beast och one ?
Dom två får man sist.
Jag läste att det inte är samma gäng bakom 3:an som de tidigare. De som gjorde 1 och 2 heter Harmonix som tydligen är ett gäng gamla musiker. Nu är det något skateboardspelsgäng som har gjort GH3. Därför har lite av, precis som du säger, känslan försvunnit. Det är även lite av ondo att de i 3:an har använt orginalinspelningar.
Harmonix ligger dock bakom Rockband. Tror det kommer bli kul som fan faktiskt.
Den 3:e bossen är ju fan omöjlig att slå. Fan vilken svår låt.
Mjaaa...
Activision heter ju gänget som har gett ut t ex Tony Hawk spelen genom åren, så även alla spel av Guitar Hero (1, 2, 3 samt the 80's).
Electronic Arts ger väl ut Rockband om jag inte minns fel... Men!
Du har säkert rätt ändå nånstans, det är säkert så att det är nån annan utvecklare under Activision som har gjort 3an men som inte hade nåt att göra med de övriga 3 spelen. Trist isf...
Jag har precis börjat lira GH3 och tänkte också först att känslan inte är samma sen tidigare, men efter att ha spelat lite mer så tror jag bara att de har gjort det liiiite svårare, känsligare på att träffa rätt nu, för att det ska bli lite mer utmaning att spela 3an. Menmen..
De här bossarna ni pratar om, när dyker de upp?![]()
Lite komiskt det där, första bossen lirade jag säkert 10ggr emot.
Tjejen spöade slash första gången hon körde battle, sista bossen dängde jag även på första försöket.
Bossarna kommer innan encoret på 3st spelplatser.
det är nån skum bug som gör att man nästan måste ligga lite tidigt på gh3.
Skumt. Så är det inte på mitt GH3.
Vad kör du på för svårighetsgrad? Expert?
Vilket läge spelar du i? Expert?In Flames - Take This Life är iaf helt löjligt svår...
Har du spelat GH 1 och 2?
Det skiljer sig faktiskt ganska mycket hur man ska träffa noterna. Tjejen undrade t o m ett tagt om batterierna i gitarren var påväg att ta slut.
Nån som klarar Throught the Fire and the Flames på expert? .

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!