Guitar Hero III

Vilket läge spelar du i? Expert?

nä fyfan medium räcker gott o väl för mig för att ändå få kämpa röven av mig för att få 3-stjärnor :näsblod

det där är ju bara efterblivet, ungjäveln borde komma ut bland folk :mad: :D

HAHAHAHA!!! Minst sagt, va i helvete liksom!!! :rofl

Försökte mig på den låten på medium och man hörde inte ens vilken låt det skulle föreställa :D

Last edited:
Såg en liknande länk för ett tag sen.Det visade sig va bluff.Var en annan som spelade egentligen o ungen låtsades bara,men här verkar det ju som att man kan se händerna på honom oxå.I den andra stod han med ryggen mot kameran.Vad d gäller timingen på gh3 så är det iaf flera av mina vänner som hade samma åsikt som jag utan att vi hade diskuterat det innan.Sen läste jag en engelsk speltestares uttalande igår o han säger t,o,m samma sak plus att det är enklare inställning på slingorna i solona med,ska visst räcka med att sätta allt i rätt ordning o "nästan" rätt timing bara.Det har jag däremot inte märkt nåt utav.Har kört fast på dom 3 sista låtarna i expertläge o d känns som att jag aldrig kommer klara dom hur mycket jag än lirar.Men kul e det.

Här har ni en mästare av expertnivån i GH II :yoparty

Det känns som det är för mycket larv på 3an? Hade velat ha utvecklingen åt att man kunde få improvisera i skalor och inte minst ha ett litet spel, en buffert, vid varje knapp så man kan få lite groove. Få det att svänga som man själv behagar.. När man lärsig läsa guitar hero-noter ordentligt spelar det ingen roll hur snabba och krångliga solon de sätter ihop..

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back