Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Halogen skrev:Vad skulle vara gubbigt med horneten? Kåplöst är hårdrock.![]()

Tja, vad är viktigast för dig när du väljer hoj ?BridgeMill skrev:Har funderingar på att byta upp mig till mer kubik. Har funderingar på en ny Hornet 900, tycker den ser rätt rå ut men... e det inte lite gubbvarning över den??? Ska man inte ha textilkläder och till hörande touring utstyrsel, vill ju inte sälja hela min utrustning bara för att byta hoj.
Och hur känns det i 200 blås utan kåpor![]()
Vet inte hur jag skall göra![]()

Snälla, har du inga bilder att visa oss?Farbrorn skrev:Jag har nog den absolut gubbigaste bågen på det här forumet.
Yamaha XTZ 750 ;D
Den bågen är byggd för onaturligt stora asiater, jag är en liten finsk kille på ca. 170cm, måste se för jävla roligt ut
Fürstenhoff skrev:Helt OK moppe både vad beträffar utseende och prestanda!!![]()
200km/h utan kåpor är som en promenad i parken, först vid 300km/h++ så börjar det bli tungt!!![]()
/Fürstenhoff.

BridgeMill skrev:Har funderingar på att byta upp mig till mer kubik. Har funderingar på en ny Hornet 900, tycker den ser rätt rå ut men... e det inte lite gubbvarning över den??? Ska man inte ha textilkläder och till hörande touring utstyrsel, vill ju inte sälja hela min utrustning bara för att byta hoj.
Och hur känns det i 200 blås utan kåpor![]()
Vet inte hur jag skall göra![]()
diver6 skrev:Kika på min bild... gubbigt? Tja...men 200 e´ingen hit, upp till 150 e´väl ok sen e´det ingen skön känsla...går dock bra till 230 men då får man hålla i grejorna. Kör skinn varma dagar o textil sen... tycker värme o komfort e´viktigare än att se cool ut, eller?

JoS skrev:Snälla, har du inga bilder att visa oss?![]()
Nej, nej dumsnut!mini-knutten skrev:Lite moddad verkar den helt okej ju![]()
Farbrorn skrev:Den bågen är byggd för onaturligt stora asiater, jag är en liten finsk kille på ca. 170cm, måste se för jävla roligt ut
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |