Gubbköra i Stockholm

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Lite gubb-köra för ringrostiga/sthlm Söndag?(gammal)

Behöver komma in i flytet igen o vill cruisa lite men inte själv. Lite sköna slingriga vägar utan stress i gubb-tempo o med fikastopp o så. Vet inga bra vägar men det löser sig nog. Fint väder o 16 grader typ. Från kl 11, 12 typ o några timmar frammåt. Eller?

Någon/några?

Last edited:
har planerat o åka en hel del, och e ju kul o göra det i plural så jag e nog med största sannolikhet med.

#Olsson# skrev:
Kannon. Lite norr om stan. Passar det herrarna?
Låter intressant....särskilt som det tydligen finns fler 40 åriga gubbar här än jag :)

edit: Opppps, har tydligen annat för mej.....nästa gång kanske....

Last edited:
Oki! Då är vi 2 st på 40+, vem mer är på då? Bara så att vi kan sänka medelåldern :)

Fazer skrev:
Oki! Då är vi 2 st på 40+, vem mer är på då? Bara så att vi kan sänka medelåldern :)

Man behöver alltså inte vara 40-taggare för att få vara med. Vi kan även tänka oss att göra ett undantag. 18-25 åriga tjejer är varmt välkommna också.

#Olsson# skrev:
Man behöver alltså inte vara 40-taggare för att få vara med. Vi kan även tänka oss att göra ett undantag. 18-25 åriga tjejer är varmt välkommna också.
:rofl Fast då får de ha en egen hoj, för jag har ingen plats på min. Cutsen är på.

Fazer skrev:
:rofl Fast då får de ha en egen hoj, för jag har ingen plats på min. Cutsen är på.

jag har inte heller plats :D

Kom igen nu kära bröder/systrar, alla åldrar såklart o lätt åkning i avkopplande mys-tempo.

#Olsson# skrev:
Kom igen nu kära bröder/systrar, alla åldrar såklart o lätt åkning i avkopplande mys-tempo.

Och så blir det fikastopp/vätskekontroller :öl (Obs! Det är cola i glaset)

Ja då är vi med största sannolikhet tre och i sämsta fall minst två. Eller hur Fazer? O om du kommer på din Falco så kommer jag på en Mille o då skulle man ju kunna göra detta till ett V-twin brum-brum-åk med duccar, prillor, VTR;er o TL;ar o sånt. Eller drömmer jag bara? :D

#Olsson# skrev:
Behöver komma in i flytet igen o vill cruisa lite men inte själv. Lite sköna slingriga vägar utan stress i gubb-tempo o med fikastopp o så. Vet inga bra vägar men det löser sig nog. Fint väder o 16 grader typ. Från kl 11, 12 typ o några timmar frammåt. Eller?

Någon/några?

40+ jag hänger på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey