Gubbjävel kastade banan mot mig!!

Det är straffbart att kasta saker från bilar. Räknas som allmänfarligt beteende eller nått. Om nån börjar kasta saker på mig så blir det garanterat att stanna o prata förstånd med tomten.

Dregen skrev:
2114781 Var ute och körde igår när jag kommer fram till en korsning. Då kör en vansinnig Gubbe om mig på fel sida och viftar med fingret... Jag kör efter (irriterad) och pekar fingret åt honom, varav han drar ner rutan och kastar ut en .... Just det- EN BANAN!!!!!! Han missar mig dock men jag inser att han inte verkar stabil så jag sticker. All min ilska övergick i ett garv!! Ville bara berätta så att ni är försiktiga med folk som kastar bananer!

Tur att han inte fick in den under hjulen för då hade du kanske kraschat :D : :D :D .. Du skulle stannat och visat :arsele .
Sura 40-talister är det värsta som finns :hihi

Ehh när man va moppe fukko så var de nåra ungar som kastade ägg mot mig när jag åkte förbi en skola. Jag körde upp på skolgården och lyckades få tag i ungarna som gömde sig bakom frökens feta arsle...

Nu när jag märker att de börjar bli allt mer populärt att kasta ätbara föremål på folk med 2 hjul så ska jag sluta köpa mat i butikerna.

va fan är det jag läsar? ni skojar väl?

Finns det verkligen folk som kastar grejer på 2hjulingar? det är fullkomligt livsfarligt, skulle stannat och hört efter vad fan de höll på med på den bredaste skånskan jag kan... då blir det ordning på torpet!

(om det inte står 3 anabolasnubbar där)

don_tomazo skrev:
2114806 Jag har alltid med mig en påse med körsbärstomater som jag hänger på styret. Nästan varje gång man är ute och kör är det nogon som förtjänar en skur med tomater.

Om du ska langa på en skur, kör du med armhåletekniken då eller? :rofl en 5-6 tomater brukar man kunna få iväg då med kraft och kräm samt med hyfsat bra precission.

Teo skrev:
2117228 Om du ska langa på en skur, kör du med armhåletekniken då eller? :rofl en 5-6 tomater brukar man kunna få iväg då med kraft och kräm samt med hyfsat bra precission.

:lol :lol Bra tips!

*/ ?>
Back