gluffis
Slowrider
Det är straffbart att kasta saker från bilar. Räknas som allmänfarligt beteende eller nått. Om nån börjar kasta saker på mig så blir det garanterat att stanna o prata förstånd med tomten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
banan...Dregen skrev:2114781Var ute och körde igår när jag kommer fram till en korsning. Då kör en vansinnig Gubbe om mig på fel sida och viftar med fingret... Jag kör efter (irriterad) och pekar fingret åt honom, varav han drar ner rutan och kastar ut en .... Just det- EN BANAN!!!!!! Han missar mig dock men jag inser att han inte verkar stabil så jag sticker. All min ilska övergick i ett garv!! Ville bara berätta så att ni är försiktiga med folk som kastar bananer!
.
VRM Roffe skrev:2114807Det kanske var så att gurkorna var slut..............![]()
![]()
![]()

HanneZ skrev:2117068Se upp bara, försäkringen gäller inte om man kör på banan
![]()
Klockren!don_tomazo skrev:2114806Jag har alltid med mig en påse med körsbärstomater som jag hänger på styret. Nästan varje gång man är ute och kör är det nogon som förtjänar en skur med tomater.
en 5-6 tomater brukar man kunna få iväg då med kraft och kräm samt med hyfsat bra precission.Teo skrev:2117228Om du ska langa på en skur, kör du med armhåletekniken då eller?en 5-6 tomater brukar man kunna få iväg då med kraft och kräm samt med hyfsat bra precission.
Bra tips!|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |