Gubbjävel kastade banan mot mig!!

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
Var ute och körde igår när jag kommer fram till en korsning. Då kör en vansinnig Gubbe om mig på fel sida och viftar med fingret... Jag kör efter (irriterad) och pekar fingret åt honom, varav han drar ner rutan och kastar ut en .... Just det- EN BANAN!!!!!! Han missar mig dock men jag inser att han inte verkar stabil så jag sticker. All min ilska övergick i ett garv!! Ville bara berätta så att ni är försiktiga med folk som kastar bananer!

Ha ha tur att han inte träffa..men jag vet hur du kör så när jag tänker efter så är de synd att han inte träffa ha ha :lol

Last edited:
Hahaha! :rofl
Är inte för inte som jag försöker hålla mig borta från den stan :hihi

Jag har alltid med mig en påse med körsbärstomater som jag hänger på styret. Nästan varje gång man är ute och kör är det nogon som förtjänar en skur med tomater.

Bananer..........

Det kanske var så att gurkorna var slut.............. :hihi :hihi :tungan

Varför tomater??? En halvrutten vattenmelon i trekilosklassen borde ju grisa ner en vindruta rätt bra? :tummenupp When in doubt, always go for superior firepower. :hihi

Han tyckte nog att du såg ut att behöva lite vitaminer. :tomten

Nästa gång kan du ta registreringsnummret och ringa till polisen och säga att du såg någon som körde ryckigt och vingligt och kastade ut grejjer genom fönstren på bilen. "Jag tror att han kanske kan ha varit påverkad av något."

Esquire skrev:
2114810 Han tyckte nog att du såg ut att behöva lite vitaminer. :tomten

Nästa gång kan du ta registreringsnummret och ringa till polisen och säga att du såg någon som körde ryckigt och vingligt och kastade ut grejjer genom fönstren på bilen. "Jag tror att han kanske kan ha varit påverkad av något."

Det låter bra då kan ju han få en bot mot miljölagen. :tummenupp

Esquire skrev:
2114810 Han tyckte nog att du såg ut att behöva lite vitaminer. :tomten

...eller proppa in femtielva bananer i avgasröret på hans bil. :D

Har fått ett paraply kastat på mig. Inte roligt någonstans.

Finns sinnesjukt många idioter där ute. Å andra sidan är idioterna lika väl representerade bland hojåkarna, så visst kan man förstå folks vrede. Ibland.

Har fått en svart påse med hundskit kastad efter mej, där kan man snacka om tur att han inte träffade!

Var iofs i bil men ändå...

Hans syfte var helt klart att det skulle skapas en underhållande tråd på SH.

Eller så var han irriterad för att du tog plast på vägen, alla andra mopeder brukar hålla åt sidan / köra på gångvägar. Eller så drog du upp en fet sten på hans framruta. :hihi

Dregen skrev:
2114781 Var ute och körde igår när jag kommer fram till en korsning. Då kör en vansinnig Gubbe om mig på fel sida och viftar med fingret... Jag kör efter (irriterad) och pekar fingret åt honom, varav han drar ner rutan och kastar ut en .... Just det- EN BANAN!!!!!! Han missar mig dock men jag inser att han inte verkar stabil så jag sticker. All min ilska övergick i ett garv!! Ville bara berätta så att ni är försiktiga med folk som kastar bananer!

Han tyckte väl att du såg ut som en ap.... ehh man med aptit!

Hehe...här har vi en gubbe som bor längs en "utsatt" raka. Han svingar äpplen sommartid. Nån dag kommer han att träffa någon, hoppas inte det blir mig bara. :D

Dregen skrev:
2114781 Var ute och körde igår när jag kommer fram till en korsning. Då kör en vansinnig Gubbe om mig på fel sida och viftar med fingret... Jag kör efter (irriterad) och pekar fingret åt honom, varav han drar ner rutan och kastar ut en .... Just det- EN BANAN!!!!!! Han missar mig dock men jag inser att han inte verkar stabil så jag sticker. All min ilska övergick i ett garv!! Ville bara berätta så att ni är försiktiga med folk som kastar bananer!

:pannkyss skönt att du inte halkade omkull, har hört att det är värre än rullgrus :rolleyes:

Dregen skrev:

Du har mer tur än vad jag har..

I höstas så kastade en äldre man sten på mig. När jag körde på vägen som går förbi mannens tomt.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back