GTA San Andreas till PC? Nån som hittat fungerande?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Tjena

GTA San Andreas har ju släppt till dator nu, i USA... Därför tycker man det borde ligga ute på både the pirate bay och DC. Men dom jag såg på TPB verkar vara fejk om man tror på kommentarerna. Är duktigt sugen på detta spelet nu, därför undrar jag om nån hittat nån fungerande version, och isf var?

Finns på torrentbytes.net, dock är sidan oerhört överbelastad just nu.
Har inte spelat det själv då jag bara har drya procenten av det, men saker och ting som ligger på torrentbytes brukar ju inte direkt vara falska. Sen så står den med på nforce.nl också.

Grand.Theft.Auto.San.Andreas-HOODLUM

Dock svårt att hitta någon att ladda ner från.

Har också flera stycken nu.
Men nedladdningarna börjar och stannar efter några sekunder med texten Download finished, idle.....

Varför blir det så?

Kommer nog att bli enkelt att ladda ner den inom några dagar.

More skrev:
Har också flera stycken nu.
Men nedladdningarna börjar och stannar efter några sekunder med texten Download finished, idle.....

Varför blir det så?

Mellan filerna eller bara mitt i?

Om det är mellan så ta på close connection och sen force attempt.

/en som sitter på dc 24/7

Nu funkar allt och jag har 50% kvar.
Är det någon som har hela spelet och kan ordna så att jag kan tanka det av någon.

94% nerladdad nu... ringde och sjukanmälde mig från skolan precis. Min dag kommer roXXa :)

Tjet skrev:
... ifall det inte kraschar på tredje uppdraget, som det gör för vissa. :gnissla

Själv har man klarat 4.28% av alltihop. :banana
Här funkar allt perfekt... Men fan va lång tid det tar innan man kommer in i styrningen igen...

ifall ni tänkt spela spelet som det ska spelas så hade ni varit färdiga nu. Gta ska spelas på playstation!!1

honkiie skrev:
ifall ni tänkt spela spelet som det ska spelas så hade ni varit färdiga nu. Gta ska spelas på playstation!!1

Bah! De första gta spelen släpptes till PC först, sen började Sony komma med sina pengar och förstöra allt. Så egentligen ska gta spelas på PC!

Sen är väl det kanske en smaksak? Jag föredrar i alla fall tangentbord och mus! :)

hengli skrev:
Bah! De första gta spelen släpptes till PC först, sen började Sony komma med sina pengar och förstöra allt. Så egentligen ska gta spelas på PC!

Sen är väl det kanske en smaksak? Jag föredrar i alla fall tangentbord och mus! :)

Ja dom kom verkligen och förstörde allt, de tre senaste gta spelen står sig ju slätt mot dom på pc :rolleyes:

Nä nog är det klart att det är en smaksak, jag föredrar att ligga i den slappaste ställningen som går i soffan och bara leka i timtal. På pc blir det ju som helt fel när man måste sitta upp och liksom sitta i värsta ställningen med höger hand på musen och andra på tangentbordet.

Jag har fått ner hoodlum versionen nu och allt funkar perfa... nästan... ljudet kukar ur efter ett par minuters spelande.. ruskigt irriterande... har försökt att uppdatera mina ljudkortsdrivrutiner men med dåligt resultat...
någon som har några tips??? :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...